اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

پزشکان متخصص به چرام می‌آیند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: کمبود پزشک متخصص به عنوان یکی از مهمترین خواسته‌های مردمی و مشکلات حوزه سلامت این شهرستان بود که با پیگیری های مسئولان شهرستانی و استانی در حوزه سلامت این کمبود کمی جبران شد.

پزشکان متخصص به چرام می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیرضا نیکروز صبح امروز در نشست با کارکنان مرکز بهداشت و درمان شهرستان چرام اظهار داشت: توسعه امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان موجب کاهش مراجعه به مراکز درمانی شهرستان‌های دیگر و کاهش هزینه‌ها خواهد بود.

وی افزود: نیازهای درمانی و دارویی برای مردم نقش حیاتی دارد و در حال حاضر توجه ویژه به کیفیت و تجهیزات درمانی و همچنین وجود پزشکان متخصص در شهرستان چرام اهمیت زیادی دارد.

فرماندار چرام مدیریت شهرستان را از عوامل مؤثر در جذب پزشک متخصص دانست و ابراز داشت: مدیران باید در امور و ساماندهی امور ادارات جدی و پیگیر باشند چرا که بعضی اوقات در این زمینه کارهایی باید انجام شود که در توان مدیریت شبکه نیست و نیاز به حمایت مردم و مسئولین است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با بیان اینکه برخی پزشکان انتظاراتی دارند که باید برآورده شود تا زمینه جذب فراهم شود، تاکید کرد: نیرویی که به اینجا می‌آید بسیاری از امتیازاتی که جاهای دیگر دارد ممکن است نداشته باشد بنابراین باید حداقل زمینه‌ها را فراهم کرد تا انگیزه ایجاد شود.

نیکروز موضوع درمان را حساس و لحظه‌ای دانست و گفت: گاهی اوقات مسائلی پیش می‌آید که شهروند ممکن است موضوع اصلی یا شرح وظایف پزشک و عوامل کنار پزشک را نداند و توقعاتی داشته باشد که واقعاً ممکن است به جا نباشد و بیمار و همراه بیمار عکس‌العملی را نشان دهند که موجب نارضایتی متخصص شوند که در این زمینه مردم باید حساب شده کار کنند و از قضاوت و پیش داوری پرهیز و مسائل را از کانال خودش پیگیری کنند.

وی به کمبود پزشک متخصص در چرام اشاره کرد و ابراز کرد: کمبود پزشک متخصص به عنوان یکی از مهمترین خواسته‌های مردمی و مشکلات حوزه سلامت این شهرستان بود که با پیگیری‌های مسئولین شهرستانی و استانی در حوزه سلامت این کمبود کمی جبران شد.

این مسئول اضافه کرد: به دلیل کمبود پزشک متخصص بیماران این شهرستان مجبور به عزیمت به شهرستان‌های همجوار و حتی مرکز استان بودند که به لطف خدا و همکاری دوستان ذره‌ای از این مشکلات با آمدن پزشک متخصص اطفال در چرام برطرف می‌شود.

فرماندار چرام با بیان اینکه پزشک متخصص اطفال هفته‌ای دو روز در مرکز بهداشت و درمان از ساعت 10 تا 12 بیماران را ویزیت می‌کند، یادآور شد: سعی خواهیم کرد پله به پله با رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی پزشکان متخصص دیگری نیز در چرام حاضر شده و بیماران را ویزیت کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول