اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان آتش‌نشانی کرج خبر داد

افتتاح 5 ایستگاه جدید آتش‌نشانی در مرکز استان البرز

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج از افتتاح و بهره‌برداری پنج ایستگاه جدید آتش‌نشانی در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 5 ایستگاه جدید آتش‌نشانی در مرکز استان البرز

علی فرجامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس استانداردهای تایید شده برای هر 2 هزار و 500 شهروند حدود 350 آتش‌نشان نیاز است.

وی تصریح کرد: با توجه به تعداد مشخص آتش‌نشانان در هر ایستگاه، حدود 20 ایستگاه آتش‌نشانی فعال در شهرستان کرج پاسخگوی نیازهای این کلانشهر به عنوان مرکز استان البرز نیست.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج افزود: به همین دلیل طرح توسعه فعالیت‌های آتش‌نشانی کرج از سوی شهرداری و شورای شهر این شهرستان در دستور کار قرار گرفت و با مساعدت‌های انجام شده و تلاش‌های صورت گرفته کار ساخت، جذب نیرو و تامین تجهیزات امدادی پنج ایستگاه دیگر تکمیل شده است.

فرجامی افزود: با راه‌اندازی این ایستگاه‌ها که در مناطق پر جمعیت و پر تردد کلانشهر کرج قرار دارد، خدمات‌رسانی آتش‌نشانی در این شهرستان توسعه یافته و مردم از خدمات‌ امدادی برخوردار خواهند شد.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر امیدواریم با فعالیت ایستگاه‌های جدید شاهد کاهش خسارات ناشی از حوادث غیر مترقبه باشیم.

* جذب و آموزش 160 آتش‌نشان تازه‌نفس در کرج

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج با بیان اینکه تربیت و آموزش نیروی متعهد و ایثارگر برای آتش‌نشانی از جمله مهمترین دغدغه‌های مدیریت این سازمان است، گفت: در آخرین اقدام 160 جوان کرجی برای خدمت به مردم در این شهرستان آموزش‌های لازم را فراگرفته و جذب شدند.

فرجامی گفت: همچنین با مساعدت شهرداری و تامین اعتبارات مالی مورد نیاز، پنج ایستگاه آتش‌نشانی جدید از نظر داشتن امکانات، تجهیزات و سخت‌افزارهای امداد و نجات از سطح قابل قبولی برخوردار هستند.

وی در پایان اذعان داشت: در تلاش هستیم تا طی هفته‌های آینده این ایستگاه‌ها به طور کامل به بهره‌برداری رسیده و از توان آنها برای مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه شهرستان کرج استفاده شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول