اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه عکاسان اصفهان:

آتلیه‌ها با درخواست مشتری موظف به معدوم کردن عکس‌ها هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه عکاسان، لابراتوارداران و فیلم‌برداران اصفهان گفت: پس از انجام عکس گرفتن و تحویل آن، در صورت درخواست مشتری، عکاس موظف است عکس‌ها را به طور کامل معدوم کند.

آتلیه‌ها با درخواست مشتری موظف به معدوم کردن عکس‌ها هستند

اکبر امامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، در ارتباط با قیمت آلبوم‌های مجالس اظهار کرد: عکاسی هنر است، در هنر قیمت تعیین نمی‌شود و با انجام کار خوب قیمت بالاتر می‌رود.

وی در مورد قراردادهایی که عکاسان با مراجعان خود می‌بندند، تصریح کرد: در حال حاضر قراردادها در دو نسخه (برای عکاس و مشتری) بسته می‌شود و برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده، که در آینده نزدیک قراردادها در سه نسخه (عکاس، مشتری و اتحادیه) تنظیم شود.

رئیس اتحادیه عکاسان، لابراتوارداران و فیلم‌برداران اصفهان در مورد شرایط اعطای مجوز به افراد گفت: اتحادیه تلاش می‌کند به افراد متأهل مجوز دهد و اگر افراد مجرد خواهان مجوز باشند، در مورد خانواده، سابقه و شخصیت فرد بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد، داشتن چهار سال سابقه کار، داشتن حداقل مدرک دیپلم و داشتن کار خوب و قابل قبول از موارد لازم برای صدور مجوز است.

وی در زمینه چگونگی برخورد با افراد متخلف تاکید کرد: افرادی که شکایت در مورد قیمت‌ و نارضایتی از کیفیت عکس‌ها داشته باشند باید به صورت حضوری به اتحادیه مراجعه و موضوع را به صورت کتبی بنویسند که پس از شنیده شدن صحبت‌های طرفین موضوع کارشناسی می‌شود و در صورت اثبات موضوع، از عکاس خسارت گرفته و هزینه شخص برگشت داده می‌شود.

امامی ادامه داد: پس از انجام کار و تحویل آن به مشتری شخص می‌تواند درخواست معدوم کردن کامل عکس‌ها را کند و عکاس موظف به انجام این کار در مقابل شخص است.

وی اضافه کرد: عروس و دامادهایی که قبل از تحویل سفارش متارکه می‌‌کنند، عکسی به آنها تحویل داده نمی‌شود و باید عکس‌های آنها در عکاسی معدوم شود.

رئیس اتحادیه عکاسان، لابراتوارداران و فیلم‌برداران اصفهان در مورد حفظ امنیت عکس و فیلم‌ها اظهار کرد: عکاس دارای مجوز از اتحادیه، اصول اخلاقی را رعایت کرده و امکان پخش عکس‌ و فیلم‌ها از طریق عکاسی‌ها وجود ندارد و دلایل دیگر سبب بروز این اتفاق می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: افراد باید برای انجام کارهایشان به مراکز دارای مجوز مراجعه کرده و از مراجعه به افراد ناشناخته و بدون مجوز خودداری کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول