اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال راه ساری:

نتیجه بازی با تیم دبیری تبریز را با بدشانسی واگذار کردیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال راه ساری پس از باخت تیمش مقابل دبیری تبریز گفت: با بدشانسی نتیجه بازی را مقابل حریف واگذار کردیم.

نتیجه بازی با تیم دبیری تبریز را با بدشانسی واگذار کردیم

محمدرضا حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در روزی که بازیکنان مقابل دبیری تبریز روند رو به رشدی داشتند با بدشانسی به حریف باختند.

وی افزود: این تیم برای حضور در این بازی تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشت و با آمادگی بالا راهی تبریز شد.

سرمربی تیم فوتسال راه ساری درباره باخت تیمش تصریح کرد: بازیکنانم مقابل نماینده تبریز در حضور تماشاگران تیم میزبان بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند که در همان ابتدای بازی دوبار دروازه تیم باز شد.

حیدریان یادآور شد: پس از پیروزی تیم  مقابل میثاق بازیکنان روحیه و انگیزه خوبی برای پیروزی داشتند که تجربه بازیکنان حریف مانع برد دوم تیم راه ساری شد.

این سرمربی فوتبال گفت: بازیکنانم توانایی برد مقابل دبیری تبریز را داشتند که در این بازی با اشتباهات خود و همچنین در چند صحنه از اشتباهات داوری بازی را به حریف باختند.

سرمربی راه ساری در پایان وضعیت تیم را خوب ارزیابی کرد و متذکر شد: راه ساری از تیم‌های جوان لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است که به آینده درخشان این باشگاه امیدوارم. 

به گزارش فارس، تیم فوتسال راه ساری از چهار بازی گذشته خود تنها یک پیروزی و سه شکست در کارنامه دارد و با سه امتیاز در رده نهم جدول 13 تیمی جای دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول