اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

مشکل اصلی واحدهای تولیدی استان بوشهر معوقات بانکی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بیشترین مشکلات واحدهای تولیدی در استان بوشهر معوقات اقساط بانکی است.

مشکل اصلی واحدهای تولیدی استان بوشهر معوقات بانکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اسماعیل مرحمتی صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر اظهار داشت: در این استان سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در بخش‌های مختلف صنعت و معدن شامل واحدهای تولید سیمان، صنایع پایین‌دستی پتروشیمی و غیره انجام شده است.

وی افزود: تاکنون جلسات متعددی با حضور مدیران ارشد استان در جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل شده که توانسته است نقش بسزایی در رشد سرمایه‌گذاری و اشتغال استان ایفا کند.

مرحمتی اضافه کرد: بیشترین مشکلات واحدهای تولیدی در استان معوقات اقساط بانکی، عدم توانایی در امر بازاریابی و تبلیغ محصول، رقابت با کالاهای مشابه خارجی و سرمایه در گردش جهت خرید مواد اولیه است که امیدواریم با همکاری و مساعدت بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان این مشکلات مرتفع شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: ضروری است با بررسی دقیق و کارشناسی نسبت به وضعیت برخی از واحدهای تولیدی استان که با مشکلاتی مواجه هستند تصمیم دقیقی اتخاذ شده و مشکلات آنها پس از دسته‌بندی لازم با جدیت و اهتمام همه دستگاه‌های مسئول، حل و فصل شود.

عبدالکریم جمیری افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم بتوانیم طی روزهای آتی ضمن بازدید از واحدهای تولیدی، از نزدیک در جریان روند فعالیت و مشکلات آنها قرار گرفته و نسبت به رفع آنها قدم مثبت و مفیدی برداریم.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول