اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در دلفان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دلفان گفت: به مناسبت روز عفاف و حجاب همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار می‌شود.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در دلفان برگزار می‌شود

هوشمند احمدیان امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در دلفان گفت: این پیاده روی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان لرستان، فرمانداری دلفان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان فردا ساعت هفت صبح از میدان بسیج تا گلزار شهدا به طول سه کیلومتر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 10 پایگاه شهری و تمام دهیاری‌های سطح بخش مرکزی و کاکاوند شهرستان دلفان تا پایان امروز آماده ثبت نام علاقه‌مندان به شرکت در این همایش بزرگ پیاده روی هستند، افزود: این همایش با هدف ایجاد روحیه نشاط در خانواده‌های دلفانی و افزایش سطح سلامتی آنها و با شعار مبارزه با بدحجابی جامعه برگزار می‌شود.

احمدیان با اشاره به اینکه این همایش به صورت پخش زنده در برنامه صبح و نشاط پخش می‌شود، اظهار داشت: این خود فرصت خوبی برای نشان دادن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان دلفان در سراسر کشور است.

رئیس اداره ورزش و جوانان دلفان افزود: به هنگام برگزاری این پیاده روی برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی با حضور هنرمندان و ورزشکاران رشته‌های مختلف نیز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در پایان این همایش یک دستگاه خودرو پراید توسط اداره ورزش و جوانان و چندین دستگاه دوچرخه و کمک هزینه سفر حج و عتبات عالیات و هدایای دیگر به قید قرعه به شرکت کنندگان در این همایش اهدا می‌شود.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول