اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و پزشکان

جشن تجلیل از پزشکان کهگیلویه‌ای برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن تجلیل از پزشکان شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولان ادارات و پزشکان این شهرستان در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام خمینی دهدشت برگزار شد.

جشن تجلیل از پزشکان کهگیلویه‌ای برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جشن تجلیل از پزشکان شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولان ادارات و پزشکان این شهرستان در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام خمینی دهدشت برگزار شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت در حاشیه این مراسم اظهار داشت: خدمت در منطقه محروم و ایثار شما بزرگواران نشأت گرفته از بعد تربیت دینی و اخلاقی است که همه ما پزشکان به آن پایبند بوده و برای ارتقاء آنان همواره کوشیده‌ایم.

گنجعلی سعادت‌فر با بیان اینکه علم و عمل دو بالی هستند که توأمان و به موازات هم می‌توانند انسان را به کمال برسانند، اظهار داشت: پزشکان باید با جدیت و همت بیشتر در مطالعه و تحصیل علم و همچنین توسعه ظرفیت‌های اخلاق حرفه‌ای خود گام بردارند.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت ابراز داشت: امروزه شاهدیم که پزشکان ما در تخصص‌های گوناگون به قله‌های علمی دست یافته و روز به روز بر شهرت پزشکان ایرانی افزوده می‌شود.

سعادت‌فر با اشاره به رسالت پزشکان ابراز داشت: پزشکان ما امروزه از حاذق‌ترین پزشکان هستند و علی‌رغم کمبود امکانات به خوبی به وظیفه خود عمل می‌کنند.

وی افزود: پزشکان سفید جامگان پاک سیرتی هستند که با خدمات علمی و عملی صادقانه به یاری هم‌نوعان بیمار خود در جامعه می‌شتابند.

سعادت‌فر با یادآوری خدمات ارزشمند پزشک نامی جهان اسلام حکیم ابوعلی سینا افزود: این دانشمند بزرگ ایرانی با تألیف کتب پزشکی به ویژه کتاب قانون که از مطرح‌ترین و مشهورترین کتب پزشکی تاریخ اسلام است خدمات ارزشمندی را به بشریت ارائه داد.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت عنوان کرد: پزشک جایگاهی بسیار رفیع در اجتماع دارد و باید تلاش کنیم تا تجلیل از این افراد در خور شأن و جایگاه اجتماعی آن‌ها باشد.

وی افزود: پزشکان ایران اسلامی با حضور حماسی خود در جبهه‌های جنگ و هشت سال دفاع مقدس و ارائه خدمات شبانه‌روزی ثابت کردند که همواره متعهد به نظام اسلامی و خدمت بی‌منت به جامعه هستند.

در پایان این مراسم از تمامی پزشکان شهرستان کهگیلویه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول