اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

10 روستای پشته زیلایی از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: مهمترین پروژه‌ای که در هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شود، پروژه آبرسانی شهدای پشته زیلایی است که با افتتاح این طرح بیش از 10 روستا از نعمت آب شرب برخوردار می‌شوند.

10 روستای پشته زیلایی از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز نشست هماهنگی برای اجرای برنامه‌های هفته دولت در محل فرمانداری چرام با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.

علیرضا نیکروز در این نشست ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ارج نهادن به خدمات خدمت‌گزاران نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: هفته دولت، فرصت مناسبی است تا مردم با نتایج تلاش‏‌های بخشی از مجموعه نظام جمهوری اسلامی آشنا شوند و دروغ بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناتوانی نظام اسلامی آشکار شود.

افزود: جامعه مطلوب، جامعه‌ای است که دولت‌مردان آن با مردم همدل و همنوا باشند و در راه رسیدن به کرامت انسانی و استقلال همه‌جانبه تلاش کنند.

فرماندار شهرستان چرام یکی از مهمترین پایه‌های اقتدار هر دولت و حکومتی را امنیت دانست و عنوان کرد: این امر در کشور ما نه تنها از لحاظ سیاسی و اصول حکومت‌داری دارای اهمیت است، بلکه از جهت اقتصادی و فرهنگی نیز بسیار مهم خواهد بود.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت بیان کرد: مهمترین پروژه‌ای که در هفته دولت افتتاح می‌شود، پروژه مجتمع آبرسانی شهدای پشته زیلایی است که با افتتاح این طرح بیش از 10 روستا از نعمت آب برخوردار خواهند شد.

نیکروز با بیان اینکه در هفته دولت دیداری با امام جمعه شهرستان چرام خواهد داشت، گفت: سرکشی از خانواده معظم شهدای کارمند و غبارروبی گلزار شهدا در رأس برنامه‌های هفته دولت در چرام قرار دارد.

وی اضافه کرد: انتخاب کارمند برجسته شهرستان و حضور دسته‌جمعی و چهره به چهره مدیران در روستاها و همچنین تشکیل یک تیم کوهنوردی از کارمندان از جمله برنامه‌های چرام در هفته دولت است.

این مسئول به نوپا بودن شهرستان چرام اشاره کرد و گفت: همه مسئولان وظیفه دارند به دلیل مستقر نشدن برخی ادارات چرام مشکلات مردم را با همت و توان بیشتری برطرف کرده و اجازه ندهند مردم در این زمینه و به خاطر نوپا بودن کمبودی احساس کنند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول