اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان:

10 درصد آزادگان کشور در استان اصفهان هستند

خبرگزاری فارس: معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: استان اصفهان 3 هزار و 400 آزاده دارد که 10 درصد آزادگان کشور را به خود اختصاص داده است.

10 درصد آزادگان کشور در استان اصفهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، مهدی چملانیان در جمع بیش از 300 نفر از آزادگان شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر و چادگان و خانواده‌های آنان به حذف مرزهای جغرافیایی برای ایثارگران اشاره کرد و اظهار کرد: حذف مرزهای جغرافیایی در دستور کار بنیاد قرار گرفته است که به تمام جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا اجازه داده می‌شود با مراجعه به هر نقطه از کشور در سطح بنیادهای شهید و امور ایثارگران بتوانند از سرویس‌دهی استفاده کنند.

وی به جمعیت آزادگان استان اشاره کرد و افزود: استان اصفهان 3 هزار و 400 آزاده دارد که 10 درصد آزادگان کشور را به خود اختصاص داده است.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به فرصت‌های شغلی برای آزادگان اشاره کرد و گفت: فرصت شغلی برای آزادگان و فرزندان آزاده‌ای که دارای سه سال سابقه اسارت و بیشتر را دارند فراهم شده است و آنها می‌توانند با استفاده از سهمیه استخدامی خود مشغول به کار شوند.

وی هم‌چنین در ادامه اضافه کرد: هم‌چنین آزادگانی که کم‌تر از سه سال سابقه اسارت دارند می‌توانند از پنج درصد سهمیه استفاده کنند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول