اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری:

13 طرح صنعتی در شهرکرد بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در نخستین روز از هفته دولت 13 طرح صنعتی در شهرکرد بهره‌برداری می‌شود.

13 طرح صنعتی در شهرکرد بهره‌برداری می‌شود

رضا گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت شهرک صنعتی هفشجان در نخستین روز از هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از صرف بیش از 4 هزار و 700 میلیون ریال اعتبار برای انجام این طرح خبر داد و افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی تامین شده است. این طرح در 5 کیلومتر مربع در شهرک صنعتی هفشجان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی در چهارمحال و بختیاری گفت: طرح جدول‌گذاری شهرک صنعتی بن در شهرستان شهرکرد با صرف اعتباری بالغ‌بر 310 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در مساحت 2 هزار و 700 مترمربع به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از بهره‌برداری طرح تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سامان خبر داد و تصریح کرد: این طرح با صرف اعتباری بالغ‌بر 17 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در زمینی به مساحت 600 متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: اجرای شبکه برق 20 کیلو ولت در شهرک صنعتی فرخ‌شهر به اعتباری بالغ‌بر 600 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در 3.5 کیلومتر مربع در نخستین روز از هفته دولت افتتاح می‌شود.

گنجی از بهره‌برداری فاز یک شبکه گازرسانی شهرک صنعتی شهرکرد خبر داد و اذعان داشت: این طرح با صرف 12 هزار میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی در زمینی به مساحت 24 کیلومتر مربع بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی در چهارمحال و بختیاری گفت: ساختمان مرکز خدمات فن‌آوری و کسب و کار در شهرک صنعتی شهرکرد با صرف اعتباری بالغ‌بر 8 هزار 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این ساختمان در زمینی به مساحت یک هزار 331 متر مربع احداث شده است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طرح اجرای شبکه برق و روشنایی شهرک صنعتی هفشجان با اعتبار یک هزار و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در زمینی به مساحت 6 کیلومتر مربع به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول