اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال صورت می‌گیرد

مصاف صبای قم با ارژن فارس در تعقیب رقبای اصفهانی و اهوازی

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دیداری از هفته چهارم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم ارژن فارس می‌رود.

مصاف صبای قم با ارژن فارس در تعقیب رقبای اصفهانی و اهوازی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری با برگزاری شش مسابقه وارد هفته چهارم از دور رفت خود می‌‌شود که مسابقات حساسی بین تیم‌های مدعی با قعرنشینان جدول برگزار می‌شود.

در این بین مسابقه تیم‌‌ بالانشین جدول یعنی صنایع گیتی پسند اصفهان با شهرداری ساوه در سالن پیروزی این شهر مهم‌ترین‌ بازی‌ خواهد بود، اما در بازی‌هایی که عصر پنجشنبه دوم شهریور ماه در کشور برگزار می‌شود، یک مسابقه حساس نیز در قم برگزار می‌شود که در مقایسه با سایر بازی‌ها مطمئنا برای علاقمندان فوتسال قم از اهمیت و حساسیت بسیار بالاتری برخوردار است، جایی که صبای قم یکی از مدعیان لیگ برتر در دومین بازی خانگی خود میزبان تیم فوتسال ارژن فارس است.

مسابقه حساس صبای قم و ارژن فارس از ساعت 17 عصر پنجشنبه دومین روز از شهریور ماه سال جاری در حالی در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود که صبا به دنبال سومین برد این فصل خود است.

صبا و ارژن فارس در حالی برابر یکدیگر به میدان می‌روند که در هفته سوم، صبای قم در خارج از خانه برابر تیم فرش آراء مشهد با قضاوت ناعادلانه داور تن به شکست ناباورانه پنج بر چهار داد و ارژن فارس در دیداری داخل خانه در شیراز مقابل تیم صنایع گیتی پسند اصفهان با نتیجه سنگین شش بر یک تن به شکست داد.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته سوم از دور رفت، تیم فوتسال صبای قم با دو پیروزی، بدون تساوی و یک باخت و شش امتیاز رده سوم را در اختیار دارد، اما تیم ارژن فارس در مکان آخر جدول رده‌بندی مسابقات جای گرفته است.

آخرین بار دو تیم در بازی برگشت فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در شیراز برابر یکدیگر به میدان رفتند که در آن مسابقه تیم ارژن فارس به برتری رسید اما در بازی رفت دو تیم در فصل قبل که در قم برگزار شد، صبا حریف خود را از سر راه برداشت.

صبای قم لیگ چهاردهم را از آغاز تاکنون بسیار خوب و پر قدرت پشت سر گذاشته است و پیش‌‌بینی اینکه شاگردان امیر شمسایی در مسابقه عصر پنجشنبه در بازی خانگی برابر میهمان خود چه نتیجه‌ای کسب کنند نیز کمی آسان است، زیرا صبایی‌ها در این مسابقه تشنه تداوم موفقیت‌های گذشته و کسب سومین پیروزی این فصل خود هستند.

صبای قم یکی از معدود تیم‌های جدول رده‌بندی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است که هنوز در خانه مقابل حریفان امتیاز نداده است و این موضوع مهم به خوبی مورد توجه کادر فنی تیم فوتبال صبای قم است تا بار دیگر در خانه پیروز شوند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول