اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پخش سخنان رهبری در کنفرانس بیداری اسلامی از کانال ندای اسلام

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش سخنان رهبری در کنفرانس بیداری اسلامی در کانال ندای اسلام خبر داد.

پخش سخنان رهبری در کنفرانس بیداری اسلامی از کانال ندای اسلام
حامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به پخش سخنان مقام معظم رهبری در همایش بیداری اسلامی از سوی کانال ندای اسلام اظهار کرد: در حوزه برنامه‌سازی در زمینه بیداری اسلامی کانال ندای اسلام دو برنامه را تولید کرده است.
وی خاطرنشان کرد: کانال ندای اسلام سه برنامه تحلیلی ویژه هم با عنوان بیداری اسلامی Islamic Awakening با موضوع تحلیل سخنان رهبر انقلاب در کنفرانس بیداری اسلامی به مدت 30 دقیقه را تولید کرده است.
مدیر کانال ندای اسلام ادامه داد: در این برنامه کارشناسان سخنان مقام معظم رهبری را برای شنوندگان بررسی و تحلیل کرده و تاثیر این سخنان بر جنبش‌های کشورهای اسلامی را مطرح می‌کنند.
وی عنوان کرد: برنامه تحلیلی ویژه با عنوان بیداری اسلامی به تهیه‌کنندگی مرتضی نمازی نیز هفته اول و دوم مهر ماه از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.
حسینیان با اشاره به دیگر برنامه‌های تولیدی در زمینه سخنان مقام معظم رهبری گفت: 11 برنامه از سری برنامه‌های بیانات رهبری Supreme Leader’s Speech به صورت ویژه به ترجمه سخنان رهبر انقلاب در کنفرانس بیداری اسلامی می‌پردازند.
وی خاطرنشان کرد: این 11 برنامه پنج دقیقه‌ای از 30 شهریور تا 19 مهر ماه به صورت یک روز در میان به تهیه‌کنندگی حبیبی‌راد از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.
مدیر کانال ندای اسلام با اشاره به پایگاه اطلاع‌رسانی کانال ندای اسلام بیان کرد: پایگاه کانال ندای اسلام به آدرس www.coiradio.com  سخنان مقام معظم رهبری را به صورت ترجمه انگلیسی به همراه فایل صوتی آن در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.
وی عنوان کرد: دو برنامه تولید شده ویژه بیداری اسلامی نیز در پایگاه اطلاع‌رسانی برای ذخیره‌سازی قرار می‌گیرد.
برنامه‌های کانال ندای اسلام از دو طریق سایت کانال به آدرس یاد شده و نیز ماهواره هاتبرد با فرکانس 12/437 GHz ‌با frequency 27500 به صورت زنده پخش می‌شوند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول