اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس:

کمبودها در حوزه دامپزشکی سمنان برطرف شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمبودهای مربوط به حوزه دامپزشکی در استان سمنان باید برطرف شود.

کمبودها در حوزه دامپزشکی سمنان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از معاونت اطلاع‏‌رسانی و رسانه نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، علی‏رضا خسروی در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: نواقص و کمبودهای مربوط به دامپزشکی باید در کارگروه‏های تخصصی بخش کشاورزی مطرح و برطرف شود.

وی از توجه و فعالیت دقیق کارکنان دامپزشکی استان سمنان در مورد سلامت غذایی مردم و بهداشت عمومی قدردانی کرد.

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی در این دیدار آمادگی خود را برای همکاری و مساعدت برای رفع موانع کاری اداره کل دامپزشکی استان سمنان اعلام کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان نیز در این دیدار ضمن مهم دانستن فعالیت‏های دامپزشکی در امنیت غذایی شهروندان و اقتصاد ملی گفت: در مقوله دامپزشکی ظرفیت‏های خوبی در استان سمنان وجود دارد که نیازمند توجه بیشتر قوه مقننه به مسائل مربوط به دامپزشکی در این استان است.

رضا عامری، پایین بودن حقوق و مزایای کارکنان و پایین بودن سهم دامپزشکی در اعتبارات بخش کشاورزی را از مهم‏ترین مشکلات این اداره کل برشمرد و افزود: ساختمان‏های اداری دامپزشکی نیز قدمتی 40 ساله دارند که نیاز به مساعدت برای بازسازی و بهسازی دارد.

علی جاویدپور، مدیر دامپزشکی شهرستان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه سهم دامپزشکی از اعتبارات بخش حوزه سلامت صفر است، گفت: اگر اعتبارات مورد نیاز تامین نشود ممکن است خسارات جبران‏ناپذیری به بهره‏برداران وارد شود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول