اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب:

جریان‌های ملی‌گرا و پا‌ن‌ترکیسم جایگاهی در بین مردم آذربایجان ندارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراب با هشدار به مغرضان و افرادی که با غبارآلود کردن فضای وحدت و همدلی منافع و مطامع خود را دنبال می‌کنند، گفت: جریان‌های ملی‌گرا و پان‌ترکیسم‌ها جایگاهی در بین مردم آذربایجان ندارند.

جریان‌های ملی‌گرا و پا‌ن‌ترکیسم جایگاهی در بین مردم آذربایجان ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر گفت: سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله‌زده آذربایجان موجب آرامش و دلگرم شدن مردم آسیب‌دیده از خشم طبیعت شد.

وی با هشدار به مغرضان و افرادی که با غبارآلود کردن فضای وحدت و همدلی منافع و مطامع خود را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: از روز نخست وقوع زلزله بدخواهان و معاندان اعم از پان‌ترکیسم و منافق و ضد انقلاب با الهام از شانتاژهای رسانه‌های بیگانه آرامش و وحدت قومی و مذهبی منطقه را نشانه رفته بودند که سفر با برکت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نقشه آنها را خنثی کرد.

اکرمی تاکید کرد: پان‌ترکیسم‌ها جایگاهی در بین مردم آذربایجان نداشته و وحدت قومی و مذهبی ایران اسلامی ریشه‌دارتر از آن است که با دسیسه‌های متعدد بتوان آن را خدشه‌دار کرد و مردم آذربایجان همواره نشان دادند که با آرمان‌های والای اسلامی و انقلابی پیوندی ناگسستنی دارند.

امام جمعه سراب حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف را نشا‌ن‌دهنده عمق پیوند مردم و ولایت عنوان کرد و افزود: دشمنان مردم ایران از موشک‌ها و بمب‌های کشور هراس ندارند بلکه از ایمان و استقامت و هوشیاری مردم بیمناک هستند.

خطیب جمعه سراب وحدت و تبعیت از رهبری را رمز پیروزی مردم دانست و یادآور شد: امروز ترکیه با کمال تاسف با کمک برخی کشورهای منطقه در صدد ضربه زدن به محور مقاومت بوده و عملا به رؤیای اسرائیل برای داشتن کشور از نیل تا فرات یاری می‌رسانند.

حجت‌الاسلام اکرمی با انتقاد شدید از مواضع ضد شیعی برخی مقامات ترکیه تصریح کرد: اردوغان نشان داد که ادعاهای قبلی‌اش در مبارزه با رژیم اسرائیل تنها سرپوشی برای فریب دادن اذهان جامعه بوده است.

مرسی اردوغانی دیگر است

امام جمعه سراب پیش‌بینی کرد: مرسی مصر نیز سرنوشتی چون اردوغان ترکیه خواهد یافت بنابراین نباید زیاد به این افراد دل بست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب در ادامه با تبریک هفته دولت، یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و گفت: مردم انتظار دارند تا دولت قیمت‌های مایحتاج اساسی را پایین نگه داشته و روند صعودی قیمت‌ها را مهار کند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول