اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان:

موفقیتی دیگر در کارنامه ولایت مداری مردم اهواز ثبت شد

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی نیروی انتظامی خوزستان گفت: مردم اهواز با حضور مثال‌زدنی خود موفقیتی دیگر در کارنامه فعالیت‌های سیاسی اجتماعی و ولایت‌مداری خود به ثبت رساندند.

موفقیتی دیگر در کارنامه ولایت مداری مردم اهواز ثبت شد

حجت‌الاسلام سید یعقوب طباطبایی امروز در حاشیه راهپیمایی در اهواز در طول مسیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مرکز خوزستان، اظهار داشت: حضور باشکوه توأم با شور و شعور مردم سیلی دوباره‌ای به گوش آمریکا و رژیم صهیونیستی نواخت.

وی با اشاره به حضور اقوام و عشایر عرب و بختیاری در راهپیمایی امروز، تصریح کرد: امروز مردم اهواز همگی آمده‌اند تا غیرت خوزستانی را به رخ جهانیان بکشند.

طباطبایی با اشاره به سکوت برخی دولت‌های عربی در مقابل فجایعی که علیه مسلمانان در منطقه رخ می‌دهد، گفت: بی‌توجهی معنادار مجامع جهانی و مدعی حقوق ملت‌ها را به شدت محکوم می‌کنیم و از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی و دولت‌های منطقه می‌خواهیم با اتخاذ مواضع قاطع و گام‌های جدی مانع اجرای این توطئه‌ها شوند.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی نیروی انتظامی خوزستان در ادامه اهمیت روز قدس را یادآور شد و گفت: آحاد ملت غیور و انقلابی ایران در این مقطع حساس با توجه به توطئه‌های مذبوحانه استکبار علیه مسلمانان امروز حضوری پرشور به نمایش گذاشتند تا تمامی توطئه‌های آن‌ها را خنثی و نقشه‌های آنان را نقش برآب کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول