اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی:

60 نقطه ارومیه مجهز به دوربین کنترل سرعت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: 60 نقطه ارومیه در شهریور ماه امسال مجهز به دوربین کنترل سرعت می‌شود.

60 نقطه ارومیه مجهز به دوربین کنترل سرعت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مجتبی امانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان ارومیه تا یک ماه آینده به دوربین‌های کنترل سرعت مجهز می‌شود، اظهار داشت: در شهریور ماه سال جاری 60 نقطه ارومیه به دوربین‌های کنترل سرعت مجهز می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر 34 نقطه از شهرستان ارومیه مجهز به دوربین‌های کنترل سرعت است که تا یک ماه آینده این تعداد به 94 فقره افزایش می‌یابد، همچنین در سایر شهرستان‌های استان بین سه تا پنج دوربین کنترل سرعت در چهارراه‌ها نصب شده است.

امانی با اشاره به اجرایی شدن قانون جدید راهنمایی و رانندگی، تصریح کرد: در چهار ماهه امسال 360 هزار و 267 برگ جریمه در استان برای رانندگان متخلف صادر شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه از صدور 29 هزار و 838 جلد گواهینامه جدید و تعویض 10 هزار و 455 جلد گواهینامه طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: تعداد صدور گواهینامه جدید چهار درصد و تعویض گواهینامه پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی ادامه داد: امسال همچنین برابر قانون جدید تعداد گواهینامه رانندگانی که بیشتر از 30 نمره منفی دریافت کرده‌اند 59 فقره بوده که 26 فقره از این گواهینامه‌ها توسط پلیس از رانندگان متخلف اخذ شده است.

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌غربی در پایان با اشاره به اینکه در چهار ماهه امسال در استان 26 نفر به علت عدم توجه به محل گذر عابر پیاده در تصادف با وسایل نقلیه جان خود را از دست داده اند خاطرنشان شد: ترویج و گسترش آموزش‌های همگانی در راستای استفاده از پل‌های هوایی عابر پیاده می‌تواند در کاهش تلفات عابرین پیاده بسیار موثر واقع شود.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول