اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بورس منطقه‌ای فارس خبر داد

مبادله بیش از 7 میلیون سهم در بورس فارس

خبرگزاری فارس: مدیر بورس منطقه‌ای فارس گفت: در معاملات این هفته 7 میلیون و 359 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 19 میلیارد ریال مبادله شده است.

مبادله بیش از 7 میلیون سهم در بورس فارس

کرشمه ترابیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: از مبادلات این هفته 45 درصد مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش آن بوده و این تعداد سهام متعلق به 116شرکت است.

وی تصریح کرد: در این مدت در مجموع 425 نفر اقدام به خرید سهم کرده‌اند و برای 68 نفر نیز کد سهامداری جدید صادر شده است.

مدیر بورس منطقه‌ای فارس ادامه داد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های ایران ترانسفو، سرمایه‌گذاری ملت و حق تقدم سهام شرکت سرمایه‌گذاری سایپا بیشترین اقبال برای خرید را داشته‌اند و سهام شرکت‌های بانک انصار، بانک پاسارگاد و حق تقدم سهام شرکت سرمایه‌گذاری سایپا با بیشترین تقاضای فروش مواجه بوده‌اند.

ترابیان خاطرنشان کرد: همچنین سهام شرکت‌های ایران‌ترانسفو، قند شیروان قوچان و بجنورد و قند پیرانشهر با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های قند پیرانشهر، بانک پاسارگاد و بانک انصار با بیشترین ارزش ریالی فروش مواجه بودند.

وی همچنین گفت: در معاملات امروز تالار بورس منطقه‌ای فارس یک‌میلیون و 113 هزار سهم معامله شد که ارزش معاملات نسبت به  داد و ستد روز گذشته 48 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول