اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

داد و ستد بیش از 245 میلیون سهم در بورس همدان

خبرگزاری فارس: مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: در چهار ماهه امسال 245 میلیون و 890 هزار سهم در بورس منطقه‌ای همدان داد و ستد شد.

داد و ستد بیش از 245 میلیون سهم در بورس همدان

عباس صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان درباره معاملات چهار ماهه امسال بورس اظهار داشت: در این مدت فعالیت بورس منطقه‌ای همدان بیش از 245 میلیون و 890 هزار سهم به ارزش بیش از 733 میلیارد و 134 میلیون ریال در بورس منطقه‌ای همدان داد و ستد شد.

وی ادامه داد: 62 درصد از ارزش معاملات مربوط به خرید سهام و 38 درصد آن نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان تصریح کرد: بر این اساس و با توجه به 80 روز کاری فعالیت بورس منطقه‌ای همدان، متوسط ارزش داد و ستد روزانه بیش از 9 میلیارد و 164 میلیون ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در چهار ماه امسال بیشترین و کمترین ارزش معاملات را به ترتیب مربوط به فروردین ماه با بیش از 249 میلیارد ریال و خردادماه با بیش از 127 میلیارد ریال بوده است.

صمدی در ادامه سخنانش یادآور شد: تعداد خریداران نیز به 16 هزار و 783 نفر رسید و 857 کد معاملاتی جدید نیز ایجاد شد.

 مدیر بورس منطقه‌ای همدان افزود: بورس منطقه‌ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش مقدماتی و پیشرفته و فراهم کردن امکان بازدید از تالار کرده است که در چهار ماه گذشته 147 نفر در کلاس آموزشی شرکت کرده و 262 نفر نیز از تالار بورس بازدید داشته‌اند.

وی در پایان سخنانش گفت: شاخص کل قیمت در پایان تیر ماه معادل 2/25,021 واحد بود که نسبت به ابتدای سال 4/884 واحد کاهش داشته است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول