اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

دفاع از قدس وظیفه همه مسلمانان جهان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع از قدس شریف وظیفه‌ای است که بر دوش تمام امت اسلامی قرار دارد.

دفاع از قدس وظیفه همه مسلمانان جهان است

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین مصباحی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: موضوع فلسطین و جنایاتی که علیه مردم بی‌پناه و مظلوم سرزمین‌های اشغالی روا داشته می‌شود، یک امر ساده و تک بعدی نیست و باید این موضوع را به صورت کلان مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

وی تصریح کرد: مهمترین عاملی که می‌تواند در برابر زیاده‌خواهی‌ها و ددمنشی‌های استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کند، فرهنگ اسلامی است و به همین دلیل غربی‌ها نسبت به اسلام و مسلمانان کینه‌ای دیرینه به دل دارند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در همین راستا چند قرن پیش غربی‌ها با اشغال سرزمین‌های فلسطینی‌ها، اقدام به تشکیل دولتی نامشروع کرده و هدف اصلی آنها ایجاد شکاف در میان کشورهای اسلامی و جلوگیری از اتحاد و همدلی مسلمانان است.

مصباحی‌مقدم بیان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب با حمایت از رژیم صهیونیستی و اعمال جنایات‌های متعدد علیه مردم مسلمان فلسطین، توطئه‌های شوم بسیاری را علیه جهان اسلام تدارک دیده‌اند.

وی تاکید کرد: بنابراین این موضوع تنها مربوط به مردم فلسطین نبوده و در این شرایط حساس دفاع قدس شریف و مردم بی‌پناه و مظلوم سرزمین‌های اشغالی وظیفه‌ای است که بر دوش تک تک مسلمانان قرار دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: اگر در سال‌های گذشته امام خمینی (ره) این طرح را مطرح نمی‌فرمودند و شاهد برگزاری راهپیمایی‌های سراسری در تمام جهان نبودیم، به طور قطع صهیونیست‌ها جنایات بیشتری علیه مسلمانان اعمال می‌کردند.

مصباحی‌مقدم با یادآوری شرایط حساس ممالک اسلامی در سوریه، بحرین، فلسطین، مصر و بالاخره ایران اسلامی گفت: در این شرایط حساس لازم است که امت اسلامی به صورت واحد و متحد در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و با نشان دادن اتحاد خود، پاسخی قاطع به زورگویی‌های استکبار جهانی بدهند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول