اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای ماه رمضان تاکنون

کمک‌های غیرنقدی بین 15 هزار خوزستانی توزیع شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد: با مشارکت نیکوکاران داوطلب جمعیت هلال احمر خوزستان، کمک‌های غیرنقدی بین 15 هزار نفر توزیع شد.

کمک‌های غیرنقدی بین 15 هزار خوزستانی توزیع شد

علی عسکر ظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با مشارکت یک‌هزار و 50 نفر از نیکوکاران داوطلب جمعیت هلال احمر خوزستان، کمک‌های غیرنقدی بین 15 هزار نفر توزیع شد. 

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف جمعیت هلال‌احمر بشر دوستی است و در اسلام و قرآن نیز بر آن تأکید شده، جمعیت هلال‌احمر خوزستان طرح همای رحمت را با تأسی از سیره مولا علی (ع) از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرا کرد.

ظاهری ادامه داد: با هدف ترویج سیره علوی و کمک‌رسانی و حمایت از خانوارهای نیازمند همراه با حفظ کرامت انسانی نیازمندان این طرح اجرا شد.

به گفته وی؛ در این طرح کمک‌های مردمی برای نیازمندان، ایتام، بیماران شیمی درمانی و خانواده‌های زندانیان و بی سرپرست جمع آوری و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به این طرح همای رحمت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت تصریح کرد: به همین منظور اقلامی از قبیل آرد، برنج، روغن، چای، حبوبات، رب گوجه، ماکارونی و سویا به افراد نیازمند اهدا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا 800 ضیافت افطاری توسط داوطلبان فعال و نیکوکاران برای 25هزار نفر از نیازمندان زیر پوشش هلال احمر برگزار شد.

این مسئول در مورد نحوه ارسال اقلام به خانواده‌های نیازمند بیان کرد: در ابتدا اقلام مورد نیاز خانواده‌های نیازمند تهیه و پس از آن توسط داوطلبان بسته‌بندی و در نهایت با حفظ کرامت مددجویان در میان آنان توزیع شد.

ظاهری با قدردانی از کمک خیرخواهانه افراد نیکوکار بر لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان و نیکوکاران به این امر تأکید کرد و متذکر شد: یکی از ارزشمندترین جنبه‌های طرح همای رحمت این است که سبدهای غذایی تهیه شده در تاریکی شب به منزل نیازمندان رسانده شده و جایگاه و منزلت آنها حفظ می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان افزود: طرح همای رحمت از چند سال گذشته از سوی واحد داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و مساعدت افراد خیر اجرا می‌شود.

ظاهری ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصتی است برای تقویت اراده و استحکام ساختار شخصیتی انسان‌ها که در این ماه مسلمانان علاوه بر اینکه به نیازهای روحی خود پاسخ می‌دهند، نیازمندان را نیز فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول