اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

بدون تفسیر باید بیانات رهبری را عملی کنیم

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: رهبر معظم انقلاب نایب امام زمان هستند و باید بدون تفسیر و خودرأیی نسبت به بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب در انجام منویات معظم‌له و ادامه راه شهدا با جدیت تلاش کرد.

بدون تفسیر باید بیانات رهبری را عملی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمد دلبری در حاشیه مراسم یادواره 14 شهید گمنام و شهدای منطقه خضر نبی(ع) با بیان اینکه این یادواره‌ها تلنگری است که ما یاد و خاطره شهدا را در خود متذکر شویم، گفت: به هیچ وجه نباید در پیچ و خم زندگی روزمره یاد شهدا را فراموش کنیم.

وی افزود: یاد شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شکرگزاری نعمت‌های بیکران خداوند را در پی دارد.

شهردار قم ادامه داد: باید از خداوند متعال شاکر باشیم که در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که چنین مردم فداکاری دارد که جان و خون خودشان را برای حفظ دین و نظام اسلامی فدا کردند تا جامعه در کمال آرامش و سرافرازی و استقلال زندگی کند.

وی خاطر نشان کرد: یادواره‌های شهدا حداقل کاری است که می‌شود برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام داد و شأن شهدا بسیار بالاتر بوده و قدرشناسی از جانفشانی دیروز آنان و یادآوری تکلیف امروز آحاد جامعه باید مثل نمازهای پنجگانه هر روز تکرار شود.

دلبری با تقدیر از حضور همیشه در صحنه بسیجیان و برپایی چنین یادواره‌هایی با اشاره به مسائل روز جهان و کشور بیان کرد: امروز کشور ما بیش از گذشته نیاز به حضور در صحنه، حفظ انسجام و تبعیت از ولایت دارد.

وی با بیان اینکه امروز باید گوش به فرمان رهبر انقلاب بوده و به تدابیر ایشان برای وضعیت کشور در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی عمل کنیم تاکید کرد: این نظام، نظام امام زمان است و رهبر معظم انقلاب هم نایب امام زمان هستند بنابراین باید بدون تفسیر و خودرأیی نسبت به بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب در انجام منویات معظم‌له و ادامه راه شهدا با جدیت تلاش کرد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول