اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه الازهر مصر:

ملت ایران همواره در همه پیروزی‌ها پشتیبان مصر بودند

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه الازهر مصر گفت: ملت ایران همواره در همه پیروزی‌ها پشتیبان مصر بودند و به همین خاطر از این ملت شریف تشکر می‌کنم.

ملت ایران همواره در همه پیروزی‌ها پشتیبان مصر بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید ابراهیم حسن قاری برجسته مصری در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت، اظهار داشت: من پیغام دوستی و محبت و پیروزی ملت مصر را به رهبری محمد مرسی به ملت شریف جمهوری اسلامی ایران به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تبریک می‌گویم.

وی افزود: به واقع ملت ایران در تمام پیروزی‌های اسلامی عظیم در مصر پشتیبان این کشور بودند و به همین دلیل به طور ویژه تشکر و سپاس‌گذاری می‌کنم.

استاد دانشگاه الازهر مصر خاطرنشان کرد: ملت ایران نشان دادند که همواره در محافل بزرگ قرآنی حضور پرشور داشتند.

وی تصریح کرد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران نیز نشان دادند که بیشتر وقت خود را در محافل قرآنی می‌گذارند و همواره پیرو قرآن هستند.

گفتنی است لاله افتخاری رئیس کمیسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی، محمود صلاحی استاندار خراسان‌رضوی، محمد غفاری معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی، سید جواد جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و کشوری از حاضران در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس بودند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول