اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش ایلام:

ایلام آماده اجرای طرح آموزشی" 6،3،3" است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارزیابی و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ایلام آماده اجرای طرح آموزشی" 6،3،3" است.

ایلام آماده اجرای طرح آموزشی" 6،3،3" است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نجم‌الدین مرجانی ظهر امروز در بازدید و ارزیابی‌های انجام گرفته از کلاس‌های آموزش ضمن خدمت فرهنگیان ایلامی اظهار داشت: از ابتدای سال تحصیلی جاری طرح آموزشی" 6،3،3" در استان ایلام اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح آموزشی همه مقدمات مورد نیاز توسط این دستگاه اجرایی در استان ایلام اندیشیده و فراهم شده است.

این مسئول اضافه کرد: برپایی دوره‌های آموزشی ضمن خدمت برای فرهنگیان بخشی از برنامه‌های این دستگاه اجرایی در استان ایلام است.

مرجانی تصریح کرد: این آموزش‌ها خاص معلمان پایه‌های دوم و ششم ابتدایی شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان است که به طور رسمی و همزمان با سراسر کشور توسط مدرسان دوره دیده از 17 تیرماه 91 شروع شده است.

رئیس اداره ارزیابی و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: 3 هزار و 311 نفر از آموزگاران زن و 3 هزار و 656 نفر از آموزگاران مرد در این دوره آموزش شرکت کردند.

وی ادامه داد: افراد شرکت کننده در این دوره‌های آموزشی در مجموع 2 هزار و 52 ساعت آموزش ضمن خدمت را دریافت کردند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول