اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کاشان:

دومین پارک بانوان کاشان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار کاشان از احداث دومین پارک بانوان در شهرستان کاشان خبر داد.

دومین پارک بانوان کاشان احداث می‌شود

سعید مدرس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: دومین پارک بانوان کاشان در زمینی به مساحت 13 هزار متر مربع در پارک ملافتح‌الله این شهرستان احداث می‌شود.

وی عنوان کرد: فاز اول دومین پارک بانوان کاشان در دهه فجر امسال به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار کاشان با اشاره به نوع کاربری دومین پارک بانوان کاشان در فضای پارک ملافتح‌الله تصریح کرد: نیمی از این پارک برای پارک بانوان و یک دوم دیگر آن برای آقایان اختصاص داده می‌شود.

مدرس‌زاده با اشاره به اجرای دیوارکشی بتنی و تهیه و نصب همه امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی برای بانوان در این پارک بیان داشت: برای احداث دومین پارک بانوان کاشان بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان هزینه می‌شود.

شهردار کاشان در ادامه با اشاره به افتتاح اولین پارک بانوان کاشان در خردادماه سال گذشته در محل پارک آیت‌الله مدنی این شهرستان ابراز داشت: اولین پارک بانوان کاشان در منطقه دو شهرداری کاشان با یک هکتار مساحت و بالغ بر 400 میلیون تومان در مدت یک سال احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی نخستین پارک بانوان کاشان با 460 متر دیوارکشی و بیش از 700 متر نقاشی دیواری، شامل زمین‌های ورزشی والیبال و بسکتبال، میز تنیس، شطرنج، دوچرخه‌سواری، آلاچیق، ست‌های ورزشی بدنسازی، نمازخانه، سرویس بهداشتی و فضای سبز است.

مدرس‌زاده اذعان داشت: با افتتاح اولین پارک بانوان در شهرستان کاشان، این شهرستان بعد از 13 شهر بروجرد، تهران، شیراز، تبریز، اصفهان، مشهد، رشت، یزد، کرمان، زنجان، قم، شهرکرد و بوشهر از پارک بانوان بهره‌‌مند شد. 

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول