اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس جهرم خبر داد

کشف 40 کیلوگرم مواد مخدر در جهرم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی جهرم از کشف 40 کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات ایست و بازرسی از خودرو در این شهرستان خبر داد.

کشف 40 کیلوگرم مواد مخدر در جهرم

یوسف ملک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم، هنگام گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور جهرم ـ شیراز به یک سواری پژو مظنون شده و زمانی که قصد متوقف کردن آن را داشتند، راننده خودرو بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار کرد.

وی با بیان اینکه پس از مسافتی تعقیب و گریز، این خودرو متوقف و راننده و سرنشینان آن دستگیر شدند، افزود: ماموران انتظامی جهرم در بازرسی از این خودرو با کمک سگ موادیاب 35 کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

رئیس پلیس انتظامی جهرم همچنین از کشف یک کیلو و 130 گرم تریاک طی یک عملیات جداگانه خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر در بازرسی انجام شده ماموران پلیس راه جهرم ـ شیراز از دو مسافر یک اتوبوس و راننده یک اتومبیل پراید کشف و ضبط شده است.

ملک‌زاده گفت: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول