اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد

مخالفت تل‌آویو با ورود نیروهای ویژه مصری به سینا

خبرگزاری فارس: مقامات رژیم صهیونیستی با ورود یگان‌های ویژه ارتش مصر به شبه جزیره سیناء به دنبال وقوع عملیات تروریستی علیه ارتش این کشور در سیناء، مخالفت کردند.

مخالفت تل‌آویو با ورود نیروهای ویژه مصری به سینا

به گزارش فارس، کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که برخی طرف‌ها این رژیم را برای افزایش نیروهای امنیتی مصر در سیناء تحت فشار قرار داده‌اند.

بر اساس این گزارش برخی مسئولان اسرائیلی از این طرح حمایت کرده و برخی نیز تاکید کردند که نباید به نیروهای مصر اجازه ورود به سیناء داده شود.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از "محمد مرسی" رئیس جمهور مصر تاکید کرد که پاسخ محکمی به عملیات سیناء داده خواهد شد و مصر تا زمانی که تروریست‌هایی که 16 سرباز مصری را کشته و وارد مرزهای اسرائیل شدند، دستگیر نکند هرگز آرام نخواهد نشست.

بنابر این گزارش مسئولان جنگی رژیم صهیونیستی امیدوار هستند که دولت مصر برای بازگرداندن آرامش به مرزها تلاش کند و همچنین نحوه کمک مصر برای تعامل با تروریست‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مسئولان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی همچنین گفتند که این وزارتخانه معتقد است که مصر باید هوشیار بوده و در مسئله تروریسم در آینده به طور جدی بازنگری کند اما این وزارتخانه نمی‌داند که مصری‌ها این تذکرها را درک کرده‌اند یا خیر؟ و در نهایت نیز تصمیم برای ورود نیروها به اختیار نتانیاهو و باراک است.

از سوی دیگر ژنرال"عاموس گلعاد" رئیس هیئت امنیتی و سیاسی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هماهنگی امنیتی بین اسرائیل و مصر بر اساس معاهده صلح امضاشده بین دو طرف همچنان ادامه دارد.

وی در اظهاراتی مدعی شد که تجاوزات علیه نیروهای امنیتی مصر در منطقه رفح نابودی معاهده کمپ دیوید را نشانه رفته است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول