اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی

خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) تکریم شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی که از سوی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد خادمان آستان این بانوی کرامت تکریم شدند.

خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) تکریم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه علیها السلام، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در مراسم تکریم خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: حضرت معصومه(س) در خاندان رسالت جایگاه ویژه‌ای دارد و مانند جد بزرگوارش که کریم آل الله است، ایشان نیز کریمه اهل بیت(س) هستند.

وی بیان کرد: خدمتگزاران آستان مقدس حضرت معصومه (س) به نوعی خدمتگزار امام مجتبی(ع) هم محسوب می‌شوند و وقتی انسان به فرزند کسی خدمت کند مانند این است که به بزرگ آن خاندان خدمت کرده است.

امام جمعه قم خطاب به خادمان حرم حضرت معصومه(س) گفت: اگر امام حسن(ع) حرم و خادم رسمی ندارد شما خادم ایشان در قم هستید.

سعیدی عنوان کرد: امام حسن (ع) به شخصی به نام جناده که از اصحاب ایشان است می‌فرماید؛ چنانچه خواهان عزت هستی بدون اینکه قوم و عشیره‌ای داشته باشی و اگر خواهان این هستی که هیبت سلطانی داشته باشی بدون این که قصر سلطانی داشته باشی، از ذلت معصیت فاصله بگیر و به عزت طاعت روی آور.

وی خاطر نشان کرد: اطاعت از فرمان الهی، پرهیز از گناه و مراقبت‌های معنوی در ماه مبارک رمضان مقدمه‌ای برای پرهیز از گناه در طول سال است.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نامگذاری برای فرزندان ابراز کرد: اینکه برای انتخاب اسم فرزندان قرآن را باز کنیم و اسم را انتخاب کنیم راه مناسبی نیست و گاهی در قرآن از افرادی نام برده شده که کافر و ملعون هستند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول