اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب‌های ماه مبارک رمضان

«شب‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: برنامه شب‌های آسمانی ویژه شب‌های ماه مبارک رمضان به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و واحد اقامه نماز آستان مقدس قم در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

«شب‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه علیها‌السلام، حجت‌الاسلام محمدباقر نبی‌نژاد مسئول واحد اقامه نماز آستانه مقدسه قم اظهار کرد: برنامه فرهنگی تبلیغی شب‌های آسمانی هر شب از ساعت 10 و 30 دقیقه در صحن صاحب‌الزمان (عج) حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه اقشار مختلف مردم حضور دارند افزود: اقامه نماز قضا (هر شب، قضای یک شبانه روز)، تلاوت قرآن کریم و تفسیر، ارائه نکات اخلاقی علما و مراجع به صورت تصویری، پرده‌خوانی و روایتگری با موضوعات مذهبی از جمله برنامه‌های این مراسم هستند.

مسئول واحد اقامه نماز آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) بیان کرد: آشنایی با علما و ستارگان حرم به صورت پخش تصویری و پرده‌خوانی، مسابقه کتبی احکام و مسائل اعتقادی همراه با اهدای جوایز و مشاوره در 2 بخش برادران و خواهران از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در بین برنامه‌ها کودکان و نوجوانانی که سوره‌هایی از قرآن یا احادیثی از اهل‌بیت (ع) را حفظ هستند، به صورت داوطلبانه، توسط مجری دعوت و پس از قرائت سوره‌ها و احادیث جوایزی به آن‌ها اهداء خواهد شد.

نبی‌نژاد گفت: هر شب در پایان برنامه اقشار حاضر در مراسم صلوات خاصه امام رضا (ع) را از طریق پرده هم‌خوانی می‌کنند.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول