اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان صورت می‌گیرد

پخش برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) از شبکه جهانی ولایت

خبرگزاری فارس: مشاور امور رسانه و ارتباطات شبکه جهانی ولایت از پخش برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در ماه رمضان از این شبکه خبر داد.

پخش برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) از شبکه جهانی ولایت

حجت‌الاسلام محمد کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تاسیس شبکه جهانی ولایت در سال 89 اظهار کرد: این شبکه، یک شبکه مستقل تلویزیونی غیر دولتی و غیر انتفاعی بوده که در راستای تثبیت و تحکیم بنیان‌های تئوریک و تقویت علمی مبانی نظری و پاسخگویی به شبهات و سؤالات، دفاع از حریم تشیع و اندیشه‌های متعالی اسلام ناب محمدی حرکت کرده است.

وی با اشاره به دیگر اهداف شبکه جهانی ولایت گفت: شبکه ولایت با ارائه حقایق دین مبین اسلام و ایجاد مودت هر چه بیشتر بین مسلمانان به دور از هرگونه اهانت به مقدسات، باورها و اعتقادات دیگر فرق اسلامی و همچنین دیگر ادیان الهی نسبت به معرفی و نشر مکتب اهل‌بیت(ع) اقدام می‌کند.

مشاور امور رسانه و ارتباطات شبکه جهانی ولایت عنوان کرد: ارائه اصول و مبانی اسلام ناب محمدی، دفاع تئوریک از حریم تشیع، تبیین، تبلیغ، نشر و گسترش باور، بینش، معارف و ارزش‌های اسلامی، تثبیت بنیان‌های تئوریک و تقویت علمی مبانی نظری، پاسخگویی به شبهات، تعمیق و توسعه دانش و معرفت اسلامی، آسیب‌شناسی فرهنگ دینی و بسترسازی مناسب از دیگر اهداف شبکه جهانی ولایت است.

وی خاطر نشان کرد: این شبکه در قالب 9 گروه علمی تفسیر و علوم قرآن، کلام و مهدویت، معارف و اندیشه دینی، خانواده، تاریخ و سیره، پاسخ به شبهات، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و برنامه‌های مناسبتی ویژه برنامه‌های خود را تولید می‌کند.

کیانی از پخش برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) هر روز به صورت زنده از این شبکه در ایام رمضان خبر داد و افزود: پخش درس تفسیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی و جزءخوانی یک جزء قرآن از جمله برنامه‌های این شبکه در ایام ماه رمضان است.

وی با اشاره به تولید ویژه برنامه‌ای با عنوان شهر‌الله گفت: این برنامه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و هر روز از ساعت 18 تا اذان مغرب و عشاء به افق قم پخش می‌شود.

مشاور امور رسانه و ارتباطات شبکه جهانی ولایت خاطر نشان کرد: در برنامه شهرالله زمینه‌ای برای پاسخگویی به سؤالات شرعی فراهم شده و استاد وحیدپور به سؤالات این برنامه پاسخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) مهم‌ترین رویکرد برنامه شهرالله است عنوان داشت: بخش اخلاقی با حضور استاد فرحزاد پخش شده و در بخش دیگر به سؤالات و شبهات وهابیت پاسخ داده می‌شود.

برنامه‌های شبکه جهانی ولایت از طریق سه ماهواره هاتبرد، نایل ست و گالکسی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی پخش می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول