اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری مانور تذکر لسانی قم خبر داد

استقبال بی‌نظیر مردم قم از مانور تذکر لسانی

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری مانور تذکر لسانی استان گفت: مانور تذکر لسانی در نیمه ماه مبارک رمضان با حضور هزار نفر از آمران به معروف در استان برگزار شد و اجرای این مانور با استقبال گسترده مردم مواجه شد.

استقبال بی‌نظیر مردم قم از مانور تذکر لسانی

حجت‌ا‌لاسلام مجید بیک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری مانور کشوری تذکر لسانی اظهار کرد: این مانور عظیم در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) با رمز «یا کریم اهل بیت(ع)» برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه مانور تذکر لسانی در راستای احیاء امر به معروف و نهی از منکر به شیوه تذکر لسانی و فرهنگ‌سازی این فریضه الهی در جامعه اجرا شد تصریح کرد: در این مانور عظیم، گروه‌های مختلف مردمی از جمله شوراهای امر به معروف مساجد، هیئات مذهبی، اصناف، تیپ 83 تبلیغی رزمی امام صادق(ع)، گروه جهادی امر به معروف بشیر و بشری و کمیته بانوان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان حضور داشتند.

مسئول آمران به معروف ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به اینکه استقبال مردم از مانور تذکر لسانی بی‌نظیر بود خاطر نشان کرد: تذکر لسانی بسیار تأثیرگذار بوده و در پیشگیری از بروز منکر مؤثر است.

بیک‌زاده با تاکید بر اینکه هیچ گونه برخورد قهری در این طرح صورت نگرفته است اضافه کرد: در اجرای این مانور هیچ گونه عکس‌العمل منفی از سوی هنجارشکنان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه در این مانور کشوری آقایان و بانوان بدپوشش، روزه‌خواران و کسبه‌ای که به تبلیغ نمادهای غیردینی می‌پردازند تذکرات لازم داده شد اظهار کرد: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان در راستای از بین بردن منکر و با توجه به استقبال آمران به معروف در استان، مانور تذکر لسانی را هر ماه اجرا خواهد کرد.

مسئول برگزاری مانور تذکر لسانی استان قم ضمن تشکر از مسئولان انتظامی و قضایی استان به دلیل حمایت و پشتیبانی از آمران به معروف تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته هر گزارشی که به نهادهای انتظامی و قضایی استان ارائه شود، بررسی ویژه صورت می‌گیرد.  

بیک‌زاده با تاکید بر اینکه در مانور تذکر لسانی نیمه ماه مبارک رمضان هزار نفر از آمران به معروف حضور داشتند اضافه کرد: علاقه‌مندان برای حضور در کلاس‌های آموزشی تذکر لسانی و عضویت در ستاد احیاء امر به معروف استان می‌توانند با شماره تلفن 2902920 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول