اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت قایقرانی آذربایجان‌غربی:

پیست بین‌المللی قایقرانی در آذربایجان‌غربی احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت قایقرانی آذربایجان‌غربی گفت: پیست بین‌المللی قایقرانی در آذربایجان‌غربی با کمک مسئولان استان راه‌اندازی می‌شود.

پیست بین‌المللی قایقرانی در آذربایجان‌غربی احداث می‌شود

شهرام احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به راه‌اندازی پیست بین‌المللی قایقرانی در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: آذربایجان‌غربی قطب مهم قایقرانی در سطح کشور است و با راه‌اندازی این پیست با کمک مسئولان استان شاهد برگزاری مسابقات بین‌المللی در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های استعدادیابی هیئت قایقرانی استان همه ساله به طور منظم انجام می‌شود، افزود: استعدادیابی در هیئت قایقرانی به شاخص‌هایی مانند قد، وضعیت جغرافیایی و تناسب اندام بستگی دارد.

احمدی در ادامه با اشاره به وضعیت هیئت قایقرانی در سطح کشور، تصریح کرد: رشته روئینگ در آذربایجان‌غربی سطح بالایی دارد و رشته آب‌های آرام هم به تازگی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه رشته پنج نفر ملی‌پوش در رشته سیلینگ از آذربایجان‌غربی هستند.

دبیرهیئت قایقرانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: هیئت قایقرانی در شهرستان‌های بوکان، پلدشت، ماکو و تکاب به تازگی و با ارائه امکانات به آنها راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کمبود امکانات در هیئت قایقرانی آذربایجان‌غربی احساس نمی‌شود، گفت: فدراسیون قایقرانی و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان امکانات مورد نیاز رشته قایقرانی را در اختیار هیئت قرار می‌دهند، همچنین این هیئت چند دوره دارای اسپانسر بود.

دبیرهیئت قایقرانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تقویم ورزشی استان از تقویم ورزشی فدراسیون قایقرانی تبعیت می‌کند، گفت: فعالیت‌ آب‌های آرام، برگزاری اردوی تیم ملی و برگزاری مسابقات روئینگ بانوان از برنامه‌های مهم تقویم ورزشی سال 91 است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول