اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشان لیاقت کرواسی به عکاس اصفهانی رسید

خبرگزاری فارس: نشان لیاقت جشنواره معتبر کرواسی به اصغر صامتی و تنها نماینده ایران در لیست برندگان این جشنواره تعلق گرفت.

نشان لیاقت کرواسی به عکاس اصفهانی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نشان لیاقت جشنواره کرواسی به اصغر صامتی عضو فدراسیون جهانی هنر عکاسی و تنها نماینده ایران در لیست برندگان جشنواره کرواسی رسید.

سه اثر اصغر صامتی در این جشنواره توانست جزو آثار برگزیده باشد و یک اثر آن نیز مفتخر به دریافت نشان لیاقت این جشنواره شود.

این جشنواره زیر نظر فدراسیون جهانی عکاسی، انجمن عکس آمریکا، فدراسیون عکس کرواسی برگزار شده است و یکی از معتبرترین جشنواره‌های جهان است.

این عکاس اصفهانی که تاکنون افتخارات متعددی را در جشنواره‎های مختلف در کشورهایی هم‌چون، کانادا، قطر، الجزایر، ژاپن و اسلوونی از آن خود کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان بیان کرد: بسیاری از هنرمندان ما بدون هیچ چشم‌داشتی و با کم‌ترین امکانات هنرآفرینی می‌کنند.

وی ادامه داد: هنرمندانی که بسیاری از مردم هنوز هنر آنها را یک هنر حاشیه‎ای می‎دانند و ارزش کافی برای آن قائل نیستند، در صورتی که این هنر ارزشمند ثبت کننده تمام خاطره‎ها و ارزش‎ها است که در دوره‎های متعدد و در فراز و نشیب‎هایی که در ایران اسلامی گذشته، همیشه پای ثابت بوده و به خوبی دِین خود را به ایران و ایرانی ادا کرده است.

عضو فدراسیون جهانی هنر عکاسی تصریح کرد: هنرمندان عکاس با اندک بودجه خود افتخارات و ارزش‎های ایران اسلامی و ایرانیان غیور را در دنیا ماندگار می‎کنند و خود اکنون در بی‎توجهی فراوان و در انتظار یک خدا قوت کوچک از مسئولان هستند تا انرژی مضاعفی برای خدمت به کشورشان به دست بیاورند.

وی اضافه کرد: کانون عکس اصفهان در چندین سال گذشته همیشه در رتبه نخست بوده است و به همین دلیل ما انتظار داریم مسئولان نیز به این هنرمندان توجه نشان دهند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول