اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم در دیدار با آیت‌الله یزدی عنوان کرد

بهره‌گیری از نظرات علما و مراجع تقلید در مدیریت اجرایی

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت:‌ نوع نگاه علما و مراجع عظام تقلید به مسائل درس‌آموز بوده و باید این رهنمودها را در مدیریت اجرایی به‌کار گرفت.

بهره‌گیری از نظرات علما و مراجع تقلید در مدیریت اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در دیدار با آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ارائه گزارشی از برنامه‌های خود برای توسعه و عمران قم اظهار کرد: در سال‌های اخیر با عنایت مقام معظم رهبری و توجه ویژه دولت و مجلس به قم، شاهد اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی و تحولی بزرگ در عرصه‌های مختلف عمران و آبادانی استان هستیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های بی‌بدیل قم به عنوان یکی از کانون‌های اثرگذار و مورد توجه جهان تشیع افزود: برنامه‌ریزی عادی به مثابه سایر مناطق برای قم، پاسخگوی نیازها و ظرفیت‌های آن نبوده و باید برنامه روشنی در این بخش و تقویت بعد جهانی قم تدوین کرد.

استاندار قم با بیان اینکه قم از حیث جمعیتی یک کلانشهر به شمار می‌رود اما از جنبه‌های فرهنگی و بعد تاثیرگذاری آن، یک جهانشهر محسوب می‌شود تصریح کرد: با وفاق، همدلی و همت بلند می‌توان قم را به جایگاه اصلی خود رساند و این بزرگ‌ترین و بهترین عبادتی است که در لباس خدمت به این شهر مقدس می‌توان انجام داد.

پیریایی ادامه داد: قم تجلی همه ارزش‌ها و مرکز نشر علوم و معارف ناب اسلامی است و فرمایش رهبر معظم انقلاب، مبنی بر اینکه «خدمت به قم خدمت به آبروی نظام و کشور است» بیانگر اهمیت، ارزش و جایگاه رفیع این خطه مقدس است.

وی سلسله جلیله روحانیت را سرمایه معنوی ارزشمند و عامل حفظ و بقاء اسلام در طول تاریخ دانست و گفت: نوع نگاه علما و مراجع عظام تقلید به مسائل درس‌آموز بوده و باید این رهمنودها را در مدیریت اجرایی به‌کار گرفت.

استاندار قم تدوین آمایش سرزمین را یکی از اولویت‌های اجرایی استان برشمرد و افزود: بر اساس این سند وضع موجود و ظرفیت‌های استان شناسایی شده و برنامه‌ریزی‌ها منطبق بر واقعیت و به دور از شعار برای بخش‌های مختلف صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول