اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول گروه فرهنگی راه انتظار قم:

برنامه فرهنگی "ندای آسمان" در شاهرود اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول گروه فرهنگی راه انتظار قم اعلام کرد: به همت گروه راه انتظار قم، برنامه فرهنگی "ندای آسمان" در شاهرود اجرایی می‌شود.

برنامه فرهنگی "ندای آسمان" در شاهرود اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین آغاز به کار این طرح، با تشریح برنامه‌های اجرایی در این پارک در شب‌های ماه مبارک رمضان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری شاهرود، پنج غرفه در این پارک در نظر گرفته شده که در هر غرفه برنامه‌هایی اجرا می‌شود.

مرتضوی، با اشاره به برنامه‌های اجرایی در غرفه‌ها گفت: این پنج غرفه شامل غرفه حلقه صالحین با حضور طلاب، نوجوانان و جوانان، پاسخ به شبهات اعتقادی و احکام توسط روحانیان، نقاشی کودکان، قصه‌گویی قرآنی و محفل انس با قرآن است.

مسئول گروه فرهنگی راه انتظار قم با اشاره به نامگذاری این برنامه با عنوان ندای آسمانی افزود: با توجه به نیاز جامعه و به ویژه نسل جوان و آشنایی با معارف الهی و به ویژه انس با قرآن این غرفه‌ها برپا شده و مورد استقبال مردم و به ویژه نوجوانان قرار گرفته است.

همچنین فرمانده بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود گفت: این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 22 تا 24 در محل ورودی پارک شهدای محراب برگزار می‌شود و جوایز نفیسی نیز از طرف سپاه شاهرود برای شرکت‌کنندگان در این برنامه‌ها در نظر گرفته شده است که هر شب اهدا می‌شود.

عباس‏علی کاظمی با تاکید بر اجرای چنین برنامه‌هایی در سطح شهر یادآور شد: با توجه به جنگ نرم دشمن که فرهنگ و هویت جامعه ما را هدف قرار داده‌اند و رسالت بسیج در مقابله با این تهاجم این چنین برنامه‌هایی مورد توجه است و مورد حمایت و استقبال قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول