اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان:

سند تحول بنیادین یک طرح کاملاً ایرانی و اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: سند تحول بنیادین یک طرح کاملاً ایرانی و اسلامی است.

سند تحول بنیادین یک طرح کاملاً ایرانی و اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقائدی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش از مهم‌ترین مقوله‌های فرهنگی است و این نهاد عظیم توان اثربخشی بر تمامی عرصه‌های کشور را دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل و برنامه‌هایی که در عرصه آموزش و پرورش کشور مطرح است، طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و تمامی مسئولان باید برای اجرای هر چه بهتر این طرح اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه عزم همگانی مسئولان لازمه اجرای موفقیت‌آمیز این طرح است افزود: برای نهادینه کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عزم همگانی مسئولان نظام تعلیم و تربیت نیاز است.

دهقائدی در تشریح اهمیت این طرح تاکید کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه راه برای توسعه و تعالی آموزش و پرورش کشور است.

وی با بیان اینکه هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سوق دادن دانش‌آموزان به سوی حیات طیبه است متذکر شد: سند تحول بنیادین حاصل تلاش و تحقیق و مطالعه چندین ساله نخبگان علمی و کارشناسان کشور است که هدف آن ایجاد یک آموزش و پرورش پویا و کاملاً ایرانی و اسلامی است.

این مسئول بیان داشت: آموزش و پرورش کنونی ما یک آموزش و پرورش وارداتی است که محتوای آن برگرفته از متون و محتوای آموزش و پرورش سایر کشورها است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: سند تحول بنیادین یک سند کاملاً ایرانی و اسلامی است و خروجی آن دانش‌آموخته‌ای است که علاوه بر مسائل علمی روز سرشار از معنویات دینی و ایرانی است.

دهقائدی یادآور شد: تحول در آموزش و پرورش یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بود و ایشان خواستار یک تحول عظیم و اساسی در ساختار آموزش و پرورش کشور بودند.

وی با تاکید بر اینکه سیستم نظام آموزشی در قالب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سیستم آموزشی و جامع و کامل است اذعان داشت: در حال حاضر ساختار آموزشی 3-3-6 در 90 کشور دنیا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول