اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام‌پزشکی جیرفت خبر داد

رسیدگی به تخلف زیرمیزی پزشکان در نظام‌پزشکی جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس نظام‌پزشکی شهرستان جیرفت گفت: برخورد با پزشکان متخلف به ویژه در زمینه تخلف زیرمیزی در دادسرای نظام‌پزشکی رسیدگی و مانند سایر تخلفات با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌شود.

رسیدگی به تخلف زیرمیزی پزشکان در نظام‌پزشکی جیرفت

رحمدل افشارمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: وظیفه نظام‌پزشکی رسیدگی به اختلاف پیش آمده بین پزشک و بیمار است که در صورت بروز در چارچوب قانون رسیدگی می‌شود تا حقوق افراد حفظ شود.

وی با بیان اینکه در زمینه پدیده زیرمیزی مراجعه کنندگانی به نظام پزشکی جیرفت داشته‌ایم، افزود: برخورد با پزشک متخلف در دادسرای نظام‌پزشکی رسیدگی و مانند سایر تخلفات با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

افشارمنش تصریح کرد: در صورت برخورد مردم با چنین مواردی اگر در بخش دولتی باشد مراتب را با مسئول بیمارستان و متولی این امر اطلاع می‌دهند که در صورت ارجاع به نظام‌پزشکی برخورد قانونی می‌شود.

افشارمنش وظیفه انسانی هر پزشک را کمک به بیمار دانست و اظهار داشت: مشکل زیرمیزی باید به صورت سراسری بررسی و ریشه آن مشخص شود و دلیل آن نیز باید از مسئولان پرسیده شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول