اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز خبر داد

برنامه‌ریزی سایپا برای پیروزی در نخستین دیدار خانگی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: برای برگزاری نخستین دیدار خانگی خود در لیگ برتر آماده هستیم و تلاش می‌کنیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

برنامه‌ریزی سایپا برای پیروزی در نخستین دیدار خانگی

مجتبی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با وجود آنکه سه هفته از دیدارهای لیگ برتر گذشته،‌ اما هنوز سایپا بازی خانگی انجام نداده است.

وی تصریح کرد:‌ در دیدار برابر تراکتورسازی در هفته نخست و مسابقه با فولاد خوزستان طی هفته سوم میهمان بودیم و مجبور به حضور در استان‌های آذربایجان و خوزستان شدیم.

سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی افزود: همچنین هفته دوم برابر استقلال میزبان بودیم که بنا به دلایلی که همگان می‌دانند از حق خود محروم شده و در تهران به مصاف حریف رفتیم.

تقوی خاطرنشان کرد: بنابراین با وجود اینکه سه هفته از مسابقات لیگ برتر سپری شده، تیم سایپا حتی یک بازی خانگی نداشته و ما در هفته چهارم برای نخستین ‌بار باید در کرج به مصاف حریف برویم.

وی تاکید کرد: به هر حال انجام دیدارهای خانگی و بهره‌مندی از امتیاز میزبانی شرایط خاص خود را داشته و تلاش می‌کنیم در این بازی با استفاده از حضور هواداران خود به پیروزی برسیم.

سرمربی نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای شکست دادن داماش گیلان دارد؟‌ گفت: داماش در هفته گذشته یک پیروزی پر گل را تجربه کرده و با نتیجه 5 بر 3 پیکان را شکست داده است.

تقوی ادامه داد: این نتیجه از یک طرف روحیه داماشی‌ها را بالا برده از سوی دیگر نشان می‌دهد که بازیکنان آنها روز سختی را داشته و انرژی زیادی مصرف کرده‌اند.

وی تاکید کرد: بنابراین تلاش می‌کنیم که از این فرصت با دوندگی بیشتر استفاده کرده و بتوانیم در خانه خود به پیروزی دست یابیم.

برای شکست دادن داماش برنامه داریم

تقوی متذکر شد: هر سه بازی اخیر داماش را تماشا کرده و با نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا هستیم و برای این موارد برنامه ویژه‌ای را طراحی کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در پایان تاکید کرد: هدف سایپا کسب سه امتیاز این بازی خانگی است و امیدوارم شرایط به صورتی باشد که بتوانیم برای نخستین‌بار طی این دوره لیگ برتر از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول