اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جاسک:

نارضایتی مردم جاسک از کمبود سوخت به اوج خود رسیده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جاسک با بیان اینکه نارضایتی مردم در خصوص کمبود سوخت در شهرستان به اوج خود رسیده است، از مسئولان خواست با تلاش و جدیت زمینه عرضه کافی و مناسب سوخت را در این شهرستان فراهم آورند.

نارضایتی مردم جاسک از کمبود سوخت به اوج خود رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک شرقی‌ترین شهر هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین جواد غلامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران در عرصه جهاد و فداکاری شهدای زیادی را تقدیم به انقلاب و این سرزمین کرده‌اند که این خود نشان دهنده رشادت‌ها، از خودگذشتگی‌ها و حاضر بودن این قشر تاثیر گذار در خط‌های نبرد است.

این مسئول افزود: خبرنگاران هنرمندانی هستند که می‌توانند اخبار مهم یک جامعه و مسائل مهم روز را با انعکاسی صحیح در دنیا اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه امروز یکی از نگرانی‌های مسئولان نظام مبنی بر کمبود نیروی انسانی است، افزود: همه ما باید در لبیک به سخنان مقام معظم رهبری اقدام کنیم و نیروهای انسانی کارآمد و متخصص در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران، معرفی کنیم.

خطیب جمعه جاسک ادامه داد: جمله فرزند کمتر، زندگی بهتر جمله‌ای کاملا غلط و بی‌معنی است چرا که به واسطه وجود فرزندان است، رزق و روزی برای خانواده‌ها فراهم می‌شود و دیگر در آینده دچار کمبود نیروی انسانی کارآمد نخواهیم بود.

وی تاکید کرد: نارضایتی مردم در خصوص کمبود سوخت در شهرستان به اوج خود رسیده است و مسئولان این حوزه باید با جدیت فراوان به این امر مهم رسیدگی کنند تا حق مردم ضایع نشود.

خطیب جمعه جاسک، تصریح کرد: برخی خبرها حاکی از آن است که سوخت در جایگاه‌های سوخت‌رسانی قاچاق می‌شود که این نارضایتی مردم و مسئولان را به دنبال دارد و از طرفی هم، برای اعضای شورای تامین شهرستان خوشایند نیست، که دقت صریح مسئولان در جلوگیری از قاچاق سوخت باید بیش از پیش، بیشتر شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول