اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

سرمایه‌گذاران را با نگه داشتن در روال اداری پیشمان نکنیم

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌‌شرقی گفت: نباید کاری کنیم که سرمایه‌گذار آنقدر در روال اداری بماند که از سرمایه‌گذاری در استان پشیمان شود.

سرمایه‌گذاران را با نگه داشتن در روال اداری پیشمان نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد اشرف‌نیا صبح امروز در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، از مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی خواست تا مشکلات و مسائل مربوط به سرمایه‌گذاران را به ویژه در حوزه گردشگری خارج از ضوابط مرسوم اداری رسیدگی کنند.

وی اظهار کرد: نباید کاری کنیم که سرمایه‌گذار آنقدر در روال اداری بماند که از سرمایه‌گذاری در استان پشیمان شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه روند رسیدگی به مسائل سرمایه‌گذاران باید اصلاح شود، افزود: با توجه به محدود بودن فصل کاری ساخت و ساز در آذربایجان‌‌شرقی، چند ماه در انتظار مجوز بودن از سوی یک سازمان برای سرمایه‌گذار به هیچ وجه مناسب و شایسته نیست.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: وقتی از سوی دولت و نظام تاکید بر روی پویایی گردشگری فرهنگی و جذب سرمایه‌گذار است، باید ادارات با برنامه‌ریزی اصولی و درست پیش رفته و روند رسیدگی به مسائل سرمایه‌گذاران را طولانی نکنند.

اشرف‌نیا با بیان اینکه هر کسی در هر سازمانی باید بداند چه نقشی را و چگونه باید اجرا کند، افزود: باید به طور شفاف گفته شود که مشکل سرمایه‌گذاران در کجاست.

وی با تاکید بر اینکه توسعه مراکز رفاهی و تاسیسات گردشگری اقامتی در استان و به ویژه تبریز بسیار مورد نیاز است، گفت: با حضور سرمایه‌گذاران و با رعایت اصول، ساخت چنین مراکزی در استان برای کمک به توسعه شهری بسیار ضروری است.

اشرف‌نیا همچنین با هشدار نسبت به سرمایه‌گذارانی که در موعد مقرر نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام نمی‌کنند، گفت: سرمایه‌گذارانی که در موعد تعهد شده نسبت به اجرای تاسیسات در طرح‌های مجتمع‌های رفاهی اقدام نکنند، مجوزشان لغو خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری مورد قبول است که آورده کافی را داشته و نسبت به اجرای تعهدات خود در زمان تعیین شده پایبند باشد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول