اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

باورهای ملت ایران بر هر قدرتی غلبه می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نیروهای مسلح با تکیه بر باورهای دینی و پشتیبانی مردم، در رویارویی با تهدیدات دشمنان همواره اقتدار و سرافرازی خود را نشان داده‌اند.

باورهای ملت ایران بر هر قدرتی غلبه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در جمع نیروهای مسلح شهرستان بستان‌آباد، با بیان اینکه نیروهای مسلح مایه افتخار و آرامش مردم هستند، اظهار کرد: افتخار نیروهای مسلح پیروی از ولی‌فقیه به عنوان فرمانده کل قوا است و وجود ایشان مایه وحدت نیروهای مسلح بوده است.

وی با بیان اینکه باورهای دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، شالوده قدرت ملت ایران را تشکیل می‌دهد، افزود: ملت ما هر تهدیدی را به فرصتی برای استقلال و خودکفایی تبدیل کرده‌اند که نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه با وجود تهدیدها و تحریم‌ها، اقتدار و آرامش کشور حفظ شده است، افزود: نیروهای مسلح توانسته‌اند با برقراری امنیت و آرامش، دولت را در تحقق اهداف خود در جهت برقراری عدالت و عمران و آبادانی یاری کنند که گوشه‌ای از شاخص‌ترین اقدامات دولت در دیدار اخیر مسئولان با رهبر معظم انقلاب ارائه شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان اینکه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح، نقطه اتکای ملت ایران در دفاع از آرمان‌های خود است، افزود: دولت جمهوری اسلامی در پرتو امنیت برخاسته از تلاش نیروهای مسلح، کارهای بزرگی را به سامان رسانده و در عرصه خودکفایی و پاسخگویی به نیازمندی‌های کشور به دستاوردهای شگرفی دست یافته است.

بیگی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه عمرانی و فناوری عنوان کرد: آن چه به دست آمده در پرتو پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و دولت‌های نهم و دهم با تکیه بر این باور کارهایی را انجام داده که تاکنون بی‌سابقه بوده است.

وی سفرهای استانی رئیس‌جمهور و مصوبات این سفرها را سند توسعه کشور دانست و افزود: دولت همواره شعار ما می‌توانیم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و نتیجه اقدامات دولت در برقراری عدالت و حل مشکلات اساسی جامعه از جمله موضوع مسکن قابل مشاهده است.

در این مراسم همچنین از چند خانواده شهید بستان‌آباد با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول