اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قتل با چاقوی قصابی

درگیری لفظی سرنوشت جوان 21 ساله را با مرگ رقم زد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از قتل جوان 21 ساله توسط نوجوان 16 ساله با چاقوی قصابی خبر داد.

درگیری لفظی سرنوشت جوان 21 ساله را با مرگ رقم زد

صمد فرامرزی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: برابر پرونده واصله از کلانتری 23 فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز در اثر درگیری بین دو جوان ساکن یکی از روستاهای بخش "باسمنج" یکی از آنها با ضربات چاقو مصدوم شد و در راه بیمارستان فوت کرد.

وی افزود: متهم فراری با همکاری بستگان و اقدامات پلیسی خود را تسلیم و به پلیس آگاهی دلالت و در تحقیقات صورت گرفته به قتل اعتراف می‌کند.

فرامرزی گفت: متهم در اظهارات خود بیان کرد که بعد از افطار برای خواندن نماز به مسجد روستا رفته بودم که هنگام بیرون آمدن از مسجد به صورت غیرعمد دستم به مقتول خورد و او بیرون از مسجد مرا مورد فحاشی قرار داد و با مشت زد، چون او بزرگ‌تر از من بود به علت ترس با چاقوی قصابی که همیشه همراه داشتم یک ضربه به شکم او وارد کرده و فرار کردم.

معاون اجتماعی استان آذزبایجان‌شرقی گفت: پس از اقدامات پلیسی پرونده قضایی به دادسرا ارسال و متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس ویژه قتل روانه زندان شد.

فرامرزی در آسیب‌شناسی، علت وقوع قتل را حمل سلاح سرد توسط قاتل نوجوان و استفاده خلاف از آن اعلام کرد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول