اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان‌غربی خبر داد

رشد 46 درصدی فروش اموال منقول در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان‌غربی گفت: چهار ماه نخست امسال 46 درصد رشد در بخش اموال منقول آذربایجان‌غربی به ثبت رسیده است.

رشد 46 درصدی فروش اموال منقول در آذربایجان‌غربی

رضا عبدامامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: چهار ماه نخست سال جاری 12 میلیارد و 774 میلیون ریال از محل اموال منقول فروش داشتیم که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 46 درصد رشد نشان می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه در این راستا سال گذشته 2 هزار و 713 پرونده تشکیل شده، تصریح کرد: بیشترین تعداد پرونده‌ها مربوط به پرونده قاچاق با فراوانی یک هزار و 703 پرونده است.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان‌غربی کالاهای متروکه گمرکی و ضبطی گمرکی و قضایی را از دیگر کالاهایی عنوان کرد که از جمله اموال منقول محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به آمار چهار ماه نخست امسال، خاطرنشان کرد: امسال نیز بیش از 800 پرونده اموال منقول در استان به ثبت رسیده است.

عبدامامی گفت: 373 پرونده اموال منقول در سال جاری مورد ارزیابی و قیمت‌گذاری قرار گرفته‌اند که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 35 درصد رشد نشان می‌دهد.

این مسئول میزان پرونده‌های بررسی شده استان در مدت زمان مشابه سال گذشته را 496 فقره اعلام کرد.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: سال گذشته 3 هزار و 95 فقره پرونده اموال منقول مورد ارزیابی و قیمت‌گذاری قرار گرفته بودند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مزایده‌های عمومی در هر ماه، اذعان داشت: مدیریت اموال تملیکی آذربایجان‌غربی به طور مرتب هر ماه اقدام به برگزاری مزایده عمومی می‌کند و برگزاری مزایده‌ها قبلاً به اطلاع‌ عمومی می‌رسد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول