اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور قرآنی شهرستان جم خبر داد

برپایی 50 دوره تخصصی قرآنی در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: مسئول امور قرآنی شهرستان جم از برپایی 50 دوره تخصصی قرآنی در شهرستان جم در نیمه نخست امسال خبر داد.

برپایی 50 دوره تخصصی قرآنی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مهدی رحمانی بعد از ظهر امروز در بازدید از مراکز قرآنی جم اظهار داشت: توسعه فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه اهمیت زیادی دارد و باید از همه ظرفیت موجود برای این مهم استفاده کنیم.

وی از برپایی 50 دوره تخصصی قرآنی در شهرستان جم خبر داد و افزود: در نیمه نخست سال جاری به همت مراکز قرآنی شهرستان بیش از 50 دوره قرآنی در سطوح مختلف در سطح شهرستان برگزار شد که برخی از دوره‌ها تا پایان تابستان ادامه خواهند داشت.

رحمانی از وجود یک مؤسسه ثبت شده و دو مؤسسه در حال ثبت و 9 خانه قرآن روستایی در شهرستان جم خبر داد و خاطر نشان کرد: تمام مراکز قرآنی شهرستان فعال بوده و برخی تا 10 دوره قرآنی برگزار کرده‌اند که دوره‌های روخوانی و روانخوانی، حفظ، تجوید، پیش دبستانی و تفسیر در دو بخش خواهران و برادران از جمله این دوره‌ها محسوب می‌شوند.

وی اظهار امیدواری کرد با افزایش سهمیه دوره‌های قرآنی تعداد بیشتری از این کلاس‌ها تحت حمایت قرار بگیرد.

مسئول امور قرآنی جم از تجهیز مراکز قرآنی جم خبر داد و اذعان داشت: به منظور افزایش بهره‌وری مراکز قرآنی و همچنین رفع نواقص برنامه‌های این مراکز به همت دارالقرآن استان، برخی لوازم ضروری تهیه و از طریق دارالقرآن شهرستان در اختیار این مراکز قرار گرفت.

رحمانی از خرید رایانه، پرینتر، فایل، دوربین عکاسی، وایت‌برد، ضبط صوت، دستگاه ویدئو و دوربین فیلمبرداری برای مراکز قرآنی خبر داد که به نسبت فعالیت‌های مراکز بین آنها تقسیم شده است.

مسئول قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خاطر نشان کرد: از این پس در ارسال به موقع گزارشات مراکز با سرعت بیشتری عمل خواهد شد و در پوشش خبری برنامه‌های قرآنی سرعت و دقت بیشتری خواهیم داشت. 

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول