اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بازرگانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس:

زمان تامین و خرید کالا در منطقه ویژه پارس کاهش یافت

خبرگزاری فارس: مدیر بازرگانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: زمان تامین و خرید کالا در منطقه ویژه پارس از یک ماه به 10 روز کاهش یافت.

زمان تامین و خرید کالا در منطقه ویژه پارس کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه سید محمدتقی علوی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق ارزشمند و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و برای توسعه این منطقه از تمام ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم.

وی افزود: خرید کالا در پارس جنوبی اهمیت زیادی دارد و باید نهایت دقت و حساسیت را در این عرصه داشته باشیم.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برنامه‌ریزی و اجرای طرح جامع سیستم یکنواخت کالا تا پایان سال جاری در این سازمان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این راستا و با هدف چابکی سازمان، زمان تامین و خرید کالا در سطح این سازمان کاهش یافته است.

علوی با تشریح جزئیات این برنامه ادامه داد: با برنامه‌ریزی جامع انجام شده در زمینه شناخت و به‌کارگیری منابع تولید و عرضه کالا در سطح استان بوشهر و منطقه ویژه و همچنین ضرورت به‌کارگیری روش‌های اصولی خرید کالا (شامل کاهش زمان برگزاری جلسات بازگشایی پاکات، خرید مشارکتی با حضور نمایندگان متقاضی در زمان خرید کالا، کاهش بوروکراسی اداری در فرایند خرید کالا و سایر روش‌ها و زمینه‌های مناسب کاری این مدیریت)، زمان خرید و تامین کالا از متوسط 20 روز تا یک ماه به 7 تا 10 روز کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: با تحقق این مهم، امکان مناسبی به منظور ایجاد رضایت‌مندی و انجام سریع بهینه امور مربوط به مدیریت‌های سازمان فراهم شده است.

علوی با اشاره به فعال شدن اداره‌های مختلف در مدیریت بازرگانی منطقه ویژه پارس یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به‌کارگیری نیروی انسانی کیفی و توانمند علمی و با تجربه، فعالیت اداره‌های طبقه‌بندی کالا، سفارشات و کنترل موجودی کالا، بازرسی انبارها و خدمات مکانیزه کالا در این مدیریت فراهم شده و تا پایان سال جاری شاهد فعالیت این اداره‌ها به صورت مؤثر و پویا خواهیم بود.

وی اضافه کرد: فعالیت این مجموعه‌های مهم، زمینه ارتقا و بهبود عملکرد مدیریت بازرگانی و به طبع آن تمامی مدیریت‌های سازمان منطقه ویژه پارس را فراهم می‌کند.

مدیر بازرگانی منطقه ویژه پارس افزود: با فعالیت این سیستم امکان تعامل و ارتباطات بین سازمانی با دیگر واحدها و سازمان‌های تابعه صنعت نفت به ویژه در زمینه تبادل اطلاعات کالایی و انتقال کالاهای مازاد و رده خارج مورد نیاز دیگر سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز ایجاد خواهد شد. 

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول