اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

کندی اجرا معضل طرح‌های عمرانی کردستان است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: کندی در روند اجرا و هدررفت زمان از معضلات طرح‌های عمرانی در استان است که باید زمینه تسریع در اجرای آنها فراهم شود.

کندی اجرا معضل طرح‌های عمرانی کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اردوان نوسودی در جلسه بررسی طرح‌های مسکن و شهرسازی شهرستان کامیاران تاکید کرد: پیمانکاران باید تلاش نمایند تا طرح‌های مسکن مهر را در زمان مقرر به اتمام برسانند.

معاون استاندار کردستان اظهار داشت: با توجه به عنایت دولت در اتمام طرح‌های مسکن بر اساس جدول زمان‌بندی شده، پیمانکاران نیز در این راستا باید تلاش کنند تا طبق توافقنامه‌های فی‌مابین در موعد مقرر طرح‌ها را تمام کنند.

وی افزود: اخیراً شاهد کندی روند ساخت واحدهای مسکن مهر هستیم که این امر موجب ایجاد مشکلات و نارسایی‌هایی برای اتمام این طرح‌ها شده که باید با بررسی و درایت و همکاری مسئولان بخش مسکن، پیمانکاران و تعاونی‌های مسکن مهر این معضل مرتفع شود.

نوسودی در ادامه بر اهتمام دولت عدالت‌محور برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در سال‌‌جاری تاکید کرد و از متولیان طرح‌های عمرانی و زیربنایی در استان خواست تا نسبت به تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی در کردستان اقدامات لازم انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در ادامه بر ایجاد بستر رقابتی برای پیمانکاران برای افزایش انگیزه در ارتقای سطح کمی و کیفی پروژه‌های عمرانی تاکید کرد.

وی در پایان کندی در روند اجرا و هدررفت زمان را از دیگر معضلات طرح‌های عمرانی در استان دانست و خواستار تسریع در بخش اجرای طرح‌های عمرانی شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول