اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در کرمانشاه

مهری‌ها به سالمندان مهر ورزیدند

خبرگزاری فارس: امروز مسئولان بانک مهر استان کرمانشاه از مرکز سالمندان بهزیستی استان بازدید کردند.

مهری‌ها به سالمندان مهر ورزیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رسول اکبر‌زاده امروز در بازدید مسئولان بانک مهر از سالمندان استان کرمانشاه اظهار کرد: در چند سال اخیر با افزایش طول عمر بشر تعداد افراد سالمند نیز ‌افزایش یافته است.

وی با اشاره به طرح مراقبت‌های ادغام یافته ادامه داد: بیماری‌های قلبی و عروقی،‌ فشارخون، اختلالات تغذیه‌ای، اختلالات بینایی و شنوایی، دیابت، اختلال خواب و افسردگی، بی‌اختیاری ادراری، پوکی استخوان، سقوط و عدم تعادل  از بیماری‌های شایع در بین سالمندان است که در اجرای طرح مراقبت‌های ادغام یافته، ارزیابی می‌شوند. 

معاون امور توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تعداد سالمندان استان 126 هزار نفر است که با توجه به تعصبات قومی این منطقه تعداد کمی از این عزیزان در مراکز سالمندان نگهداری می‌شوند.

اکبر‌زاده تصریح کرد: با این وجود بهزیستی اقدام به تاسیس مراکز روزانه سالمندان کرده است که دارای امکانات ورزشی، فرهنگی و درمانی است که در کنار این اقدام، خدمت ویزیت در منزل هم انجام می‌دهند.

گفتنی است، مسئولان بانک مهر استان کرمانشاه در دیدار با مدیران مراکز سالمندان بهزیستی استان قول مساعدت مالی در زمینه اعطای تسهیلات دادند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول