اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بدمینتون استان قم:

قم میزبان مسابقات بدمینتون پسران کشور شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بدمینتون استان قم از میزبانی قم برای برگزاری پیکارهای قهرمانی بدمینتون پسران کشور خبر داد.

قم میزبان مسابقات بدمینتون پسران کشور شد

مجتبی ساده‌خو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: از آغاز سال جاری برنامه‌های متنوعی در راستای توسعه بدمینتون قم اجرایی شده و قرار است تیم‌های مدعی حضور در مسابقات قهرمانی پسران کشور در رده سنی خردسالان در قم با یکدیگر رقابت کنند.

وی اظهار داشت: تیم پسران هیئت بدمینتون استان قم نیز یکی از تیم‌‌های حاضر در مسابقات این دوره قهرمانی بدمینتون پسران کشور است که در حال حاضر با توجه به تمرینات منظمی که سپری می‌کند، آمادگی خوبی کسب کرده و با شرایط خوبی در این دوره از رقابت‌ها به مصاف حریفان خواهد رفت.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم با اشاره به میزبانی قم برای برگزاری این رقابت‌ها یادآور شد: مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور با موافقت فدراسیون بدمینتون در شهریور ماه به میزبانی هیئت بدمینتون استان قم با حضور برترین‌های کشور برگزار می‌شود.     

وی با اشاره به زمان دقیق برگزاری این رقابت‌ها ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و زمان‌بندی فدراسیون بدمینتون کشورمان، این رقابت‌ها با حضور تیم‌های شرکت‌کننده از سراسر کشور در هفته اول شهریور ماه به انجام خواهد رسید.

ساده‌خو بیان داشت: با توجه به اینکه سالن بدمینتون فرهمند موحد واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان مکانی مجهز و شکیل برای برگزاری تمرینات و برنامه‌های مختلف رقابتی این رشته ورزشی است، این سالن میزبان رقابت‌های بدمینتون قهرمانی پسران کشور است.

وی از آمادگی تیم بدمینتون پسران هیئت بدمینتون استان قم برای حضور در این مسابقات خبر داد و بیان داشت: تمام نفرات عضو تیم پسران قم زیر نظر کادر فنی به صورت منظم هر هفته تمرین می‌کنند.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم یادآور شد: در حال حاضر اعضای تیم پسران هیئت بدمینتون استان قم زیر نظر مربیان این تیم تمرینات خود را انجام می‌دهند و بدمینتون‌بازان قمی نیز که عضو تیم قم هستند در تمرینات این تیم حضور فعالی دارند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نفرات بسیار خوبی که از استعدادهای آینده بدمینتون قم محسوب می‌شوند، در ترکیب تیم پسران هیئت بدمینتون استان قم حضور دارند که خود را برای این دوره از مسابقات آماده می‌کنند.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم عنوان داشت: رقابت‌های بدمینتون قهرمانی پسران کشور در دو بخش دوبل و انفرادی برگزار می‌شود و سعی می‌کنیم با پیش‌بینی امکانات و شرایط لازم میزبان خوبی برای تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در هفته اول شهریور ماه باشیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول