اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع آب شهرستان شبستر خبر داد

تخریب ویلاهای غیرمجاز در حریم رودخانه‌های شهرستان شبستر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع آب شهرستان شبستر از برخورد قاطع و تخریب ویلاهای غیرمجاز ساخته شده در بستر رودخانه‌های این شهرستان خبر داد.

تخریب ویلاهای غیرمجاز در حریم رودخانه‌های شهرستان شبستر

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، ساسان نویدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به طبیعت زیبای شهرستان شبستر، برخی از سودجویان با تصرف اراضی ملی و تجاوز به حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز کرده‌اند.

وی با اشاره به خطرات تجاوز و تصرف بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها افزود: فرصت‌طلبان با چنین اقداماتی تنها به فکر سودجویی بوده و به پیامدهای خطرناک این اقدامات از جمله وقوع سیل و خسارات جانی و مالی ناشی از آن توجهی ندارند.

نویدی با اشاره به هماهنگی‌های لازم بین آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی و مقامات قضایی نسبت به برخورد با سودجویان و متجاوزان به حریم بستر رودخانه‌ها افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده، با هرگونه ساخت و ساز در هر وسعتی که باشد برخورد قاطع صورت گرفته و ویلاهای احداث شده به طور کامل تخریب می‌شود.

رئیس اداره منابع آب شهرستان شبستر یادآور شد: کارشناسی و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز یاد شده آغاز شده، به طوری که در این راستا یک ویلای احداث شده در حریم بستر رودخانه پیام پای شبستر به طور کامل تخریب شد.

نویدی اظهار کرد: بر اساس توافق و هماهنگی‌های به عمل آمده با مقامات قضایی و با توجه به کاهش شدید منابع آبی در منطقه و لزوم حفاظت از آنها، طرح تشدید و برخورد قاطع با متخلفان به اجرا گذاشته شده است.

وی گفت: واحد حقوقی این اداره با شناسایی متجاوزان به حریم بستر و استفاده‌کنندگان غیرمجاز منابع آبی اقدامات اولیه را انجام و با هماهنگی واحد مهندسی رودخانه‌ها و اکیپ گشت و کنترل این مجموعه، هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز به طور کامل تخریب و نسبت به آزادسازی اراضی دولتی اقدام می‌شود.

رئیس اداره منابع آب شهرستان شبستر از همکاری دادگستری و نیز فرماندهی انتظامی شهرستان در برخورد با متخلفان قدردانی کرد. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول