اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

ملت ایران با وحدت و همدلی از تحریم‌ها عبور خواهند کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: ملت ایران با وحدت، همدلی و توجه به منویات حضرت آقا عبور خواهند کرد.

ملت ایران با وحدت و  همدلی از تحریم‌ها عبور خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کاکی اظهار داشت: امروز به‌عنوان نماز جمعه نامگذاری شده است و نماز جمعه برای گسترش تقوا و روح دینی در مردم است و صرفا یک عمل عبادی نیست بلکه در ذات و ترکیب آگاهی‌بخش است.

امام جمعه کاکی افزود: وجود مبارک پیامبر مکرم اسلامی حضرت محمد مصطفی (ص) از روز پنجشنبه خود را برای حضور در نماز جمعه مهیّا می‌کرد.

وی با اشاره به 9 مرداد ماه سالروز وفات بانوی گرانقدر اسلام حضرت خدیجه کبری (س) گفت: پیامبر اسلام(ص) این سوگ و این سال پر از غم و اندوه را سال حزن و غم نامگذاری کردند.

محمدی به سالروز شهادت حضرت آیت‌الله شیخ فضل‌الله نوری اشاره کرد و خاطر نشان کرد: اگر مشروطه تحت زعامت روحانیت می‌ماند دچار این آسیب‌ها نمی‌شد و امروز هم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بزرگترین مشکلشان این است که در این انقلاب در رأس آن عنصری نجات‌دهنده بنام ولایت مطلقه فقیه وجود دارد.

وی افزود: مردم ما هم معتقد به اصل ولایت فقیه و هم معتقد و مؤمن به مصداق فعلی آن یعنی شخصیت مجاهد، جانباز، عالم و فرزانه و سیاستمداری چون حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

محمدی تصریح کرد: ملت وفادار ما به این ایمان دارند و پشت سر ولایت فقیه خود قدم به قدم حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به شعار حمایت از کار و سرمایه ایرانی یادآور شد: در شرایط فعلی ما جنگ تمام عیار اقتصادی را تجربه می‌کنیم، بعد از جنگ آن همه مصیبت و تحریم و الآن هم یک نمونه دیگر از آن تحریم‌ها است، پس ما در گذرگاه قرار داریم و از این بحران نیز با اتحاد، وحدت، همدلی و توجه به منویات حضرت آقا عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول