اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان قم:

8 دفتر پیشخوان شناسنامه دانش‌آموزان قمی را عکس‌دار می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان قم گفت: 8 دفتر پیشخوان دولت در مناطق مختلف شهری آمادگی لازم را برای عکس‌دار کردن شناسنامه دانش‌آموزان دارند.

8 دفتر پیشخوان شناسنامه دانش‌آموزان قمی را عکس‌دار می‌کنند

امیر کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به الزامی بودن عکس‌دار کردن شناسنامه دانش‌آموزان گفت: تمام دانش‌آموزانی که متولد اول مهر سال 76 و ما‌قبل آن هستند الزام قانونی دارند که شناسنامه خود را عکس‌دار کنند.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان قم ادامه داد: عکس‌دار کردن شناسنامه افراد در 15 سالگی الزامی بوده و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اقدام به عکس‌دار کردن شناسنامه‌های خود کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به صدور شناسنامه‌های مکانیزه از سال 89 و تعویض شناسنامه به هنگام عکس‌دار کردن آن، افراد می‌توانند برای عکس‌دار کردن شناسنامه خود به هشت دفتر پیشخوان دولت که خدمات ثبت احوال را ارائه می‌دهند، مراجعه کنند.

این مسئول با اشاره به حجم بالای ارائه خدمات در فصل تابستان برای دانش‌آموزان خاطر نشان کرد: مراجعه و همراهی والدین با دانش‌آموزان به دفاتر پیشخوان دولت برای عکس‌دار کردن شناسنامه سرعت صدور شناسنامه را افزایش می‌دهد.

کاظمی گفت: دفاتر پیشخوان دولت در خیابان‌های نیروگاه، معلم، آذر، 19 دی، روبروی شهید بهشتی، هفت تیر و ... خدمات ثبت احوال در خصوص عکس‌دار کردن شناسنامه دانش‌آموزان را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول